| کد مطلب: ۱۱۳۰۰۳۴
لینک کوتاه کپی شد

کیهان، ورود این ۷ نفر به کابینه چهاردهم را ممنوع کرد

مطرح شدن نامهایی چون عباس آخوندی، اسحاق جهانگیری، محمدرضا نعمت‌زاده، عبدالناصر همتی، علی ربیعی به عنوان وزیران یا اعضای کارگروه‌های انتخاب وزرای دولت چهاردهم، کیهان را به شدت عصبانی کرده است.

کیهان، ورود این ۷ نفر به کابینه چهاردهم را ممنوع کرد

به گزارش آرمان ملی آنلاین، مطرح شدن نامهایی چون عباس آخوندی، اسحاق جهانگیری، محمدرضا نعمت‌زاده، عبدالناصر همتی، علی ربیعی به عنوان وزیران یا اعضای کارگروه‌های انتخاب وزرای دولت چهاردهم، به تعبیر کیهان به معنای بازگشت کشور به دهه سوخته و از دست رفته اقتصاد ایران است. 

کیهان از عباس آخوندی 70 ساله به عنوان یکی از عوامل مهم فشار بر مردم و ثبت تورم ۶۰ درصدی در پایان دولت روحانی نام برده است.

این روزنامه همچنین درباره همتی این گونه نوشته: او را مردم به‌واسطه مشکلات اقتصادی دولت حسن روحانی به یاد دارند. او رئیس کل بانک مرکزی روحانی بود و به واسطه رکوردشکنی در چاپ پول و افزایش نقدینگی در آن دوره به سلطان چاپ پول، معروف شده بود.

کیهان درباره نعمت‌زاده هم نوشته: در میان اعضای کارگروه انتخاب وزیر نفت، نامهایی چون محمدرضا نعمت زاده 79 ساله مشاهده شده است. او به تعبیر کیهان ناکارآمد است.

البته اسحاق جهانگیری از تیغ کیهان در امان نمانده؛ معاون اول دولت‌های یازدهم و دوازدهم که اصلاح‌طلبان بر باد دادن 18 میلیارد دلار و 60 تن طلا در دولت روحانی را به گردن او انداختند و خودش هم با سکوت در برابر هم جبهه ای‌هایش، مهر تایید به آن زد و محمد شریعتمداری 64 ساله که سابقه وزارت بازرگانی خاتمی را دارد و در دولت روحانی به عنوان وزیر صمت استیضاح و برکنار و به وزارت کار گمارده شد، به عنوان گزینه‌های نهائی وزارت نفت مطرح شده‌اند. 

و در آخر وصف کیهان از علی ربیعی: گزینه پیشنهادی برای وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی هم، علی ربیعی 69 ساله است که یک‌بار وزیر این وزارتخانه بوده و از سوی مجلس همسو با اصلاح‌طلبان برکنار شده است.  

این هم پایان‌بندی مطلب امروز کیهان: طرفداران، چسبیده‌ها و اصحاب شنبه دولت جدید، به دلیل غرور ناشی از پیروزی با رای حداقلی در انتخابات، توجه ندارند که اقدامات بی‌برنامه، خیلی زود آنها را در نزد مردم بی‌اعتبار می‌کند.

منبع : برترینها

ارسال نظر

هشتگ‌های داغ

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار