| کد مطلب: ۱۱۳۰۰۳۱
لینک کوتاه کپی شد

بهشت، مقصد بعدی بذرپاش؟

نام بذرپاش از گزینه‌های دیوان محاسبات حذف شد و به همین خاطر آینده سیاسی او با ابهامات بیشتری مواجه شده است.

بهشت، مقصد بعدی بذرپاش؟

به گزارش آرمان ملی آنلاین، مهرداد بذرپاش را باید از جمله سیاسیون جوان و پرحاشیه دانست که روند و سرعت پیشرفت او  بارها مورد بحث قرار گرفته است. یکی از موضوعات قابل توجه اما آینده سیاسی او بعد از ثبت نام در انتخابات ریاست جمهوری اخیر و رد صلاحیتش است. او بعد از اینکه در میان گزینه‌های تایید صلاحیت شده شورای نگهبان نبود در توییتی تاکید که همچنان سرباز انقلاب و مردم خواهد ماند.

محل خدمت این سرباز انقلاب و مردم اما هنوز معلوم نیست. چنانچه چندی قبل عبدالرضا داوری از فعالان سیاسی در توئیتی نوشته بود که که وزیر راه و شهرسازی دولت سیزدهم تلاش گسترده ای را برای ابقا در این سمت آغاز کرده است. داوری در توئیتی خود با بازنشر مطلب یک رسانه نوشته بود: مهرداد بذرپاش برای ماندن در دولت به عنوان وزیر دست به دامان غلامرضا تاجگردون، نماینده گچساران و باشت که ارتباط نزدیکی با پزشکیان دارد شده است تا بلکه در این مسئولیت بماند.

برخی رسانه‌ها اما خبر دادند که بذرپاش تلاش می کند که در صورت عدم معرفی به عنوان وزیر راه و شهرسازی در دولت چهاردهم، با حمایت قالیباف رئیس مجلس به دیوان محاسبات برگردد!

اکنون اما ️در حالی که مهرداد بذرپاش برای تصاحب دوباره صندلی دیوان محاسبات ثبت‌نام کرده بود، کمیسون برنامه و بودجه مجلس او را حذف کرد.

علی غفاریان، مدیرمسئول صراط نیوز با اشاره به همین خبر نوشته: «اکنون تنها دو صندلی باقی مانده: 

شهرداری تهران، قائم مقامی ستاد اجرایی فرمان امام (ره). البته شاید هم برای مدتی منطقه خوش آب و هوای شیان و استراحت در منزل!»

گزینه شهردای تهران را با توجه به بحث و جدل‌های اخیر بین زاکانی و شورای شهر تهران بتوان جدی گرفت اما به هرحال از حالا چیزی معلوم نیست و باید قدری صبر کرد تا تکلیف کابینه دولت چهاردهم مشخص شود. آن زمان است که مشخص می‌شود این به تعبیر خودش سرباز به محل خدمت جدیدی اعزام خواهد شد یا فرصتی برای استراحت می‌یابد.

منبع : نامه نیوز

ارسال نظر

هشتگ‌های داغ

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار