| کد مطلب: ۱۱۲۴۲۱۶
لینک کوتاه کپی شد

مجید انصاری: استراتژی برخی کاندیداها عصبانی کردن پزشکیان است

جهانبخش خانجانی به معاونت سیاسی ستاد انتخاباتی مرکزی دکتر پزشکیان منصوب شد.

مجید انصاری: استراتژی برخی کاندیداها عصبانی کردن پزشکیان است

به گزارش آرمان ملی آنلاین ؛ یک فعال سیاسی اصلاح طلب در خصوص مناظره نخست نامزدهای انتخابات گفت: شاید استراتژی برخی کاندیداها عصبانی کردن پزشکیان و گرفتن وقت او است، پزشکیان برابر ۱۶ دقیقه فقط ۴ دقیقه وقت داشته و یا ۵ دقیقه برابر ۲۰ دقیقه مهلت داشته است، لذا اینها سعی می‌کنند با عصبانی کردن او این ۴ دقیقه به پاسخگویی به حرف‌ها آنها بگذرد.

مجید انصاری افزود: اولین شب مناظره این اتفاق افتاد، پزشکیان در دو نوبت ناچار شد به جای پاسخگویی به سوال اصلی به اتهامات و حرف‌های نادرست قاضی‌زاده و زاکانی پاسخ دهد که نوعی بداخلاقی است اما پزشکیان همان پزشکیان صادق و شفافی است که مردم او را می‌شناسند.

پزشکیان برابر ۴ نفری قرار گرفته همه امکانات پشت صحنه را هم دارند و هر کدام از آنها با تحقیقات عظیم پژوهشی و امکانات دیگر وارد صحنه شدند و پزشکیان فرد تنها و البته همراه ملت است. بنابراین اگر پزشکیان کوبنده وارد صحنه شود امکان دارد برخی خوششان بیاد اما پزشکیان در مناظره اول خویشتن‌داری کرد و حتی گفت که من را به این وادی نکشانید.

وی تصریح کرد: در هر صورت او صحبت‌های زیادی در نقض گفتار آقایان دارد اما ترجیح می‌دهد اخلاق و انسانیت که لازمه مناظره اسلامی است را فدا نکند. لذا پزشکیان بسیار خویشتن‌داری کرد و در دامی که چیده شده بود، قرار نگرفت البته به نظر بنده اگر در جاهایی احساس می‎کنند بی‌انصافی صورت می‌گیرد و این بی‌انصافی امکان دارد حقوق مردم را تضییع کند، اشکال ندارد، قاطع‌تر و مستدل‌تر وارد شود.

 

منبع : خبر آنلاین

ارسال نظر

هشتگ‌های داغ

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار