| کد مطلب: ۱۰۷۶۹۳۶
لینک کوتاه کپی شد

سید مصطفی هاشمی طبا مطرح کرد: ناخالص سازی نه خالص سازی

سید مصطفی هاشمی طبا، وزیر صنایع در دولت های باهنر و موسوی ومعاون رئیس جمهور در دولت خاتمی در گفت وگو با« آرمان ملی» به بررسی مهم ترین چالش های انتخابات مجلس آینده پرداخته است.

سید مصطفی هاشمی طبا مطرح کرد: ناخالص سازی نه خالص سازی

به گزارش آرمان ملی آنلاین،  او در مورد خالص سازی  می‌گوید: خالص سازی یک واژه مثبت است که درباره یک رویکرد اشتباه به کار برده می شود. در واقع ما در حال حرکت در مسیر ناخالص سازی هستیم و نه خالص سازی.در صورتی ما می توانیم عنوان کنیم در مسیر خالص سازی حرکت کنیم که نیروهایی برای ما باقی بماند که بهترین و خالص ترین نیروهای ما باشد در حالی که وضعیت چنین نیست و ما بهترین نیروهای خود را از همان ابتدا کنار گذاشته ایم.

نکته مهم دیگر اینکه این روزها برخی عنوان می کنند ایران تنها به حزب اللهی ها تعلق دارد. این در حالی است که برای ما مشخص نیست مرجع تعیین کننده حزب اللهی کجاست و چه کسی حزب اللهی است و چه کسی نیست؟ هر کسی تریبون در اختیارش قرار می گیرد و چند حرف درشت و زننده می زند که حزب اللهی نیست.کسی که مدعی است کشور متعلق به حزب اللهی هاست باید مشخص کند براساس چه چیزی کشور به حزب اللهی ها تعلق دارد و کسانی که حزب اللهی نیستند باید نفی بلد شوند؟

ارسال نظر

هشتگ‌های داغ

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار