| کد مطلب: ۱۱۳۱۵۰۳
لینک کوتاه کپی شد

گذرنامه زیارتی اربعین نیاز به تمدید دارد؟

​رئیس پلیس اداره گذرنامه فرماندهی انتظامی تهران بزرگ اعلام کرد: کسانی که سال قبل گذرنامه زیارتی گرفتند امسال هم بدون هیچ دغدغه‌ای می‌توانند به زیارت اربعین مشرف شوند.

گذرنامه زیارتی اربعین نیاز به تمدید دارد؟

به گزارش آرمان ملی آنلاین، سرهنگ زراعت‌کار با بیان این مطلب در یک برنامه رادیویی، اظهار کرد: روند صدور گذرنامه آغاز شده و نتیجه آن هم جلوگیری از ازدحام در ادارات گذرنامه به‌ویژه در شرایط آب‌وهوای گرم و لزوم کاهش مصرف برق است.

وی با اشاره به اینکه گذرنامه زیارتی از سال قبل برای زائران حسینی طراحی شد و مردم در طول سال می‌توانند از گذرنامه زیارتی استفاده کنند افزود: توصیه اکید ما به مردم این است که برای گذرنامه زیارتی از طریق ورود به برنامه کاربردی «پلیس من» درخواست دهند. این برنامه آموزش‌های گام‌به‌گام را ارائه می‌کند و مردم بدون مراجعه به ادارات گذرنامه و پلیس +۱۰ می‌توانند گذرنامه زیارتی خود را دریافت کنند.

رئیس پلیس اداره گذرنامه فرماندهی انتظامی تهران بزرگ این را هم گفت: تعدادی از شهروندان سؤال داشتند آیا کسانی که گذرنامه زیارتی در سال‌های قبل گرفتند نیاز به تمدید دارد یا خیر که از همین‌جا اعلام می‌کنم کسانی که سال قبل گذرنامه زیارتی گرفتند امسال هم بدون هیچ دغدغه‌ای می‌توانند به زیارت اربعین مشرف شوند.

ارسال نظر

هشتگ‌های داغ

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار