| کد مطلب: ۱۰۷۳۴۵۸
لینک کوتاه کپی شد

خبر مهم وزیر آموزش و پرورش درباره تبدیل وضعیت معلمان خرید خدمت

وزیر آموزش و پرورش: مجوز صادر شود، آمادگی تبدیل وضعیت معلمان خرید خدمت را داریموزیر آموزش و پرورش گفت: اگر سازمان اداری و استخدامی اجازه بدهد، معلمان خرید خدمت را می‌توانیم به صورت قرارداد معین پذیرش کنیم.

 خبر مهم وزیر آموزش و پرورش درباره تبدیل وضعیت معلمان خرید خدمت

  رضا مراد صحرایی روز پنج‌شنبه در حاشیه گردهمایی بزرگ نومعلمان تمدن‌ساز استان اصفهان در پاسخ به وضعیت معلمان خرید خدمت به ایرنا گفت: قانون اجازه نمی‌دهد در مسیر غیر از آزمون، معلمی را جذب کنیم، اما این مساله را در مجلس با اعتقاد عرض کردم که آمادگی داریم معلمانی که گزینش شده و عملکرد آن‌ها به تایید رسیده است را جذب کنیم.

وی تصریح کرد: البته سازمان اداری و استخدامی باید مجوز بدهد تا ابتدا به صورت قرارداد کار معین آن‌ها را تبدیل وضعیت کنیم.

وزیر آموزش و پرورش افزود: در سالجاری نیز تعداد چهار هزار نفر از این معلمان پذیرفته شدند و در واقع آزمون امسال طوری طراحی شده بود که معلمان خرید خدمت امتیاز بیشتری داشتند.

وی بیان داشت: تا زمانی که این معلمان در آزمون استخدامی قبول شوند پیشنهاد بنده این است و این آمادگی را در وزارتخانه داریم که این افراد، قرارداد کار معین شوند تا با آسودگی خاطر فعالیت خود را اجرایی کنند.

همزمان با ورود وزیر آموزش و پرورش به اصفهان جمعی از معلمان خرید خدمت نیز در اعتراض به نداشتن امنیت شغلی در محل سخنرانی وزیر آموزش و پرورش در استان اصفهان حضور پیدا کرده و نسبت به مشخص شدن آینده شغلی خود مطالبه‌گری داشتند.

ارسال نظر

هشتگ‌های داغ

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار