| کد مطلب: ۱۰۹۷۷۴۹
لینک کوتاه کپی شد

کشمکش بر سر گل‌محمدی؛ تیم ملی یا فولاد!

مهاجم اسبق پرسپولیس گفت: اگر جای سرمربی تیم ملی بودم یحیی را به عنوان دستیار اول می‌بردم؛ مربی بزرگی که حتماً شرایط نیمکت تیم ملی را بسیار بهتر خواهد کرد و بازیکنان هم از او حرف‌شنوی زیادی خواهند داشت.

کشمکش بر سر گل‌محمدی؛ تیم ملی یا فولاد!

به گزارش آرمان ملی آنلاین، نیم‌فصل دوم لیگ برتر از امروز (چهارشنبه) آغاز خواهد شد و پرسپولیس فردا باید در اراک به مصاف آلومینیوم برود. سرخپوشان پایتخت در شرایطی وارد نیم‌فصل دوم می‌شوند که دیگر یحیی گل‌محمدی را روی نیمکت‌شان ندارند و اوسمار ویرا برزیلی به عنوان سرمربی انتخاب شده است. 2 شکست در بازی‌های دوستانه مقابل شباب‌الاهلی و آریو اسلامشهر باعث شده خیلی زود انتقادات از مربی برزیلی آغاز شود.

غلام فتح‌آبادی مهاجم اسبق پرسپولیس معتقد است نباید دو بازی تدارکاتی را ملاک سنجش اوسمار قرار داد اما معتقد است که اگر پرسپولیس در دو سه بازی ابتدایی زیر نظر اوسمار نتیجه نگیرد، هواداران او را نمی‌خواهند و شرایط را برای ادامه کار این مربی دشوار خواهند ساخت. صحبت‌های مهاجم اسبق پرسپولیس در ادامه آمده است:

*پرسپولیس در دو بازی تدارکاتی‌اش در دبی و تهران دو شکست بد را تجربه کرد، این مسأله را به لحاظ فنی چگونه ارزیابی می‌کنید؟

به هر حال پرسپولیس شکست سنگینی را مقابل شباب الاهلی تجربه کرد اما در آن بازی تیم پرسپولیس بازیکنان اصلی مصدوم زیادی داشته ضمن اینکه سه بازیکن ملی‌پوش نیز در اختیار اوسمار نبودند که همه این موارد تأثیر زیادی در تیم پرسپولیس و روند نتیجه‌گیری‌اش در بازی اول داشت. بازی که به هر حال قبل از آن در اردو بازیکنان تمرینات بدنسازی هم انجام داده بودند اما در بازی دوم شرایط تیم فرق داشت و مربی با تغییرات زیادی به مصاف حریف رفت و مقابل تیم وسط جدولی لیگ یک شکستی دیگر را تجربه کرد.

*در رابطه با زوج عیسی و شهاب چه نظری دارید؟

به نظرم این زوج جواب می‌دهد و قادر است که کارآیی خوبی را از خود ارائه دهد. در رابطه با مهاجم جدیدی که از تیم فجرسپاسی هم گرفته شده باید گفت که این بازیکن شرایط متفاوتی دارد چون بازیکنی که از لیگ دسته اول می‌آید به زمان نیاز دارد تا خودش را در تیم نشان دهد.

*در رابطه با کمبودهای پرسپولیس در پست‌های مختلف با توجه به خریدهایی که داشته چه نظری دارید؟

به نظرم حتماً پرسپولیس باید یک مهاجم سوم خوب و یک هافبک خوب دیگر را به خدمت بگیرد که بتواند جای سرلک را در خط میانی پر کند. در این رابطه پیشنهاد من این است حالا که هنانوف مشتری دارد باشگاه باید این بازیکن را بفروشد تا با پولی که از انتقال این بازیکن نصیبش می‌شود دو بازیکن زیر 23 سال مانند عمری را جذب کند؛ دو بازیکنی که حتماً بتوانند جایگزین عمری و پست دیگری که بازیکن به آن نیاز دارند کنند.

*اما اوسمار گفته که به این بازیکن چند پسته که نمایش خوبی داشت در پرسپولیس نیاز دارد؟

نه من فکر می‌کنم همان قدر که هنانوف در گلسازی خوب است و به تیم کمک می‌کند گاهی اشتباهات بدی را در کارهای دفاعی انجام می‌دهد که وقتی این مسأله را در نظر بگیریم به این نکته می‌رسیم که پرسپولیس می‌تواند از فروش هنانوف تا ماندنش با توجه به شرایطی که پیش آمده بیشتر استفاده کند.

ارسال نظر

هشتگ‌های داغ

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار