| کد مطلب: ۱۰۷۲۱۳۵
لینک کوتاه کپی شد

تله بزرگ برای پرسپولیس

تصمیم عجیب داور عراقی ممکن است سرنوشت صعود پرسپولیس را تحت تاثیر قرار دهد.

 تله بزرگ برای پرسپولیس

به گزارش آرمان ملی آنلاین: همانطور که می‌دانید شرایط صعود تیم‌ها در این فصل از رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا پیچیده شده و فقط تیم‌های سرگروه به صورت مستقیم راهی دور بعد می‌شوند. از بین تیم‌های دوم هم کلا ۶ تیم از ۱۰ تیم می‌توانند راهی مرحله حذفی شوند. با توجه به شرایط گروه پرسپولیس و البته شکست روز اول این تیم مقابل النصر، احتمال صدرنشینی نماینده عربستان در این گروه زیاد است و پرسپولیس باید تلاش کند که هم امتیازات خوبی جمع کند و هم تفاضلش را بهتر کند تا بتواند به عنوان یکی از تیم‌های دوم صعود کننده خودش را معرفی کند.

بعد از انجام سه بازی فعلا پرسپولیس سومین تیم در بین تیم‌های دوم است و اختلاف این تیم با نسف قارشی فقط یک گل زده است. این یعنی تفاضل گل هم بسیار تعیین کننده خواهد بود و پرسپولیس در ادامه بازی‌هایش باید به این نکته توجه ویژه داشته باشد. در بازی یا استقلال تاجیکستان و در آخرین لحظات بازی داور عراقی با وجود اعلام تیم وی ای آر مبنی بر گرفتن پنالتی روی نبیل باهویی مهاجم پرسپولیس، در اعلام پنالتی اشتباه عمل کرد و خطای پنالتی را به سود پرسپولیس اعلام نکرد.

همین تصمیم عجیب داور عراقی ممکن است در پایان روی سرنوشت صعود پرسپولیس تاثیر مستقیم بگذارد. هرچند هنوز سه بازی تا پایان رقابت‌ها فرصت باقی است ولی ممکن است حتی یک گل سرنوشت تیم‌های صعود کننده به عنوان تیم دوم را مشخص کند. اگر پرسپولیس به خاطر این موضوع از مرحله گروهی کنار برود، قطعا داور عراقی بازی با استقلال تاجیکستان یکی از مقصران اصلی این فاجعه خواهد بود و هواداران پرسپولیس اصلا این داور را نخواهند بخشید.

 

ارسال نظر

هشتگ‌های داغ

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار