نتایج جستجو : جبهه اصلاحات

  • دبیر حزب کارگزاران سازندگی گفت: امیدواریم که مشارکت در انتخابات بالا باشد زیرا مطمئن هستم که در مشارکت بالا، شانس آقای پزشکیان برای ریاست جمهوری خیلی بالاتر می‌رود.

  • آرمان ملی- احسان انصاری: جامعه ایران در یک بزنگاه تاریخی قرار گرفته و احتمال اینکه یک دولت تحول خواه به صورت ناگهانی در پروسه یکدست سازی قدرت ظهور کند وجود دارد. به همین دلیل نیز شواهد و قرائن نشان می‌دهد که انتخابات آینده برخلاف گذشته با مشارکت بیشتر مردم همراه خواهد بود. اتفاقی که می‌تواند سبد رأی اصلاح طلبان را سنگین‌تر کند و اتفاقات جدیدی را رقم بزند.

  • یک فعال سیاسی اصلاح طلب بیان کرد:اگر رقابت خیلی جدی شود علیرغم اختلافات جدی که بین قالیباف و جلیلی هست، به نظرم یا به جلیلی توصیه خواهد شد یا احتمالاً به نفع قالیباف ممکن است کنار برود، هر چند که با کنار رفتن جلیلی (اگر چنین اتفاق بیفتد)، همه آرای او به سبد آقای قالیباف ریخته نخواهد شد.

  • وضعیت کنونی در عرصه سیاسی به گونه‌ای است که برخی اعتقاد دارند مشارکت در انتخابات از میزان معمول پایین‌تر است. از این جهت این امکان وجود دارد که جناح مقابل با اجماع در روزهای آخر بتوانند آرای قابل توجهی را به دست آورند. در برابر اما برخی نیز معتقدند که کاندیدای جبهه اصلاحات یعنی آقای پزشکیان با توجه به دغدغه‌هایی که دارد و صحبت‌هایی که از قبل از وی در شبکه‌های اجتماعی به عنوان یک فرد سیاسی و نماینده مجلس منتشر شده است، می‌تواند در صورت به وجود آمدن زمینه‌ها به یگانه کاندیدای پیشرو در انتخابات…

    علی صوفی
  • آرمان ملی- سهیل ثابت: شاید اصلاح طلبان انتظار داشتند که در میان چهره‌های انتخاب شده برای انتخابات ریاست جمهوری بیشتر شاهد حضور اسحاق جهانگیری باشند و از وی حمایت تام و تمام کنند؛ اما رد صلاحیت جهانگیری و تایید مسعود پزشکیان باعث نشد که سیاست آنها تغییر کند و این بار تمام حمیت و عزم خود را روی حمایت از مسعود پزشکیان گذاشته‌اند.

  • رئیس جبهه اصلاحات در حمایت از مسعود پزشکیان مطلبی منتشر کرد.

  • در بیانیه مجمع نمایندگان ادوار مجلس آمده است: کاندیداتوری مسعود پزشکیان می تواند فرصتی برای مردم در جهت نشان دادن قدرت ملی و تقویت جامعه مدنی در برابر حاکمیت یکدست تمامیت خواهان باشد.

  • سید محمد خاتمی گفت: «همان‌گونه که پیش از تأیید صلاحیت نامزدها گفته‌ام، خود را متعهد به حمایت از نامزدهای جبهه اصلاحات می‌دانم.»

  • حزب ندای ایرانیان، از ارکان جبهه اصلاحات در بیانیه‌ای حمایت خود را از مسعود پزشکیان در انتخابات ریاست جمهوری اعلام کرد.

  • آرمان ملی- احسان انصاری:« امروز آقای پزشکیان به عنوان نماینده جریان اصلاحات در صحنه حضور دارند و به همین دلیل جریان اصلاحات به صورت تمام قد از آقای پزشکیان حمایت کرد. این در حالی است که پس از اعلام نتایج تأیید صلاحیت ها همه احزاب و جریان های اصلاح طلب ظرفیت هایی خود را به صحنه آورده اند تا در مسیری که آقای پزشکیان در آینده در پیش دارد به ایشان کمک کنند». جملات ذکر شده اظهارات سید محمود میرلوحی، فعال سیاسی اصلاح طلب و عضو سابق شورای شهر تهران در گفت وگو با آرمان ملی است. میرلوحی در این گفت وگو…