| کد مطلب: ۱۱۲۷۹۳۰
لینک کوتاه کپی شد

چرا هدیه تهرانی در مختارنامه بازی نکرد؟

طی چند روز گذشته نام هدیه تهرانی یک باره در رسانه‌ها در پیوند با «مختارنامه» مطرح شد؛ اینکه او یکی از بازیگرانی بوده است که بازی در سریال «مختارنامه» و نقش جاریه به او پیشنهاد می‌شود اما با شرطی که می‌گذارد درنهایت کنار گذاشته می‌شود.

چرا  هدیه تهرانی در مختارنامه بازی نکرد؟

به گزارش آرمان ملی آنلاین، اصل منبع خبر ظاهراً به کتاب «پرونده مختارنامه» برمی گردد که رضا استادی به عنوان روابط عمومی سریال آن را به نگارش درآورده است و اردیبهشت سال جاری نیز در نمایشگاه کتاب عرضه شد.

طی چند روز اخیر هم به نقل از رسانه‌های مختلفی این روایت دست به دست شد. این روایت در کتاب از بخش «درباره بازیگرانی که اسم شأن آمد اما خودشان نیامدند» نقل شده است که در آن به اسامی چون جمشید هاشم پور، رضا بابک، علیرضا شجاع نوری، فرامرز قریبیان، عزت الله انتظامی و … اشاره می‌شود که قرار بوده است در سریال «مختارنامه» به ایفای نقش بپردازند.

هدیه تهرانی نیز از جمله افرادی است که نامش مطرح شده است اما درنهایت در جمع بازیگران سریال قرار نگرفت. در این روایت این‌طور آمده است که هدیه تهرانی دستمزد معقول ۷۵ میلیون تومانی برای کل نقش پیشنهاد می‌دهد و حتی بعد از چک و چانه ۲ میلیون تومان هم تخفیف می‌دهد.

هدیه تهرانی بدون خواندن فیلمنامه نقش جاریه را می‌پذیرد، فقط به شرط اینکه محمدرضا شریفی‌نیا در سریال حضور نداشته باشد. اما شریفی‌نیا به میرباقری ذهنیت داده که بازیگری مثل تهرانی باید مجانی در «مختارنامه» بازی کند. در نهایت این همکاری ممکن نمی‌شود و نقش به ماه‌چهره خلیلی می‌رسد که او با مبلغی در حدود ۳۷ میلیون تومان این نقش را بازی می‌کند.

 

منبع : مهر

ارسال نظر

هشتگ‌های داغ

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار