| کد مطلب: ۱۱۲۷۴۳۳
لینک کوتاه کپی شد

مهم ترین بازی هایی که مثل همستر می توانند پولدارتان کند

بازی های کریپتویی بازی‌ های ویدیویی هستند که در آنها، از ارزهای دیجیتال به عنوان پاداش طی کردن مراحل استفاده می ‌شود.

مهم ترین بازی هایی که مثل همستر می توانند پولدارتان کند

به گزارش آرمان ملی آنلاین، بازی همستر کامبت باعث جلب توجه بسیاری از افراد و رسانه ها به  «بازی های کریپتویی» شده است. بازی های کریپتویی بازی‌ های ویدیویی هستند که در آنها، از ارزهای دیجیتال به عنوان پاداشِ طی کردن مراحل استفاده می ‌شود. در شبکه نت جهانی بازی های کریپتویی فراوانی وجود دارند. بر اساس گزارش پایگاه «Cryptonews» بازی های زیر محبوب ترین یا پردرآمدترین بازی های کریپتویی جهان در سال 2024 بوده اند:

palydoge 1

ارز دیجیتال PlayDoge یک پروژه جدید از نوع meme coin است که در زنجیره هوشمند BNB میزبانی می ‌شود. این بازی ورژن کریپتویی بازی نوستالژیک  و قدیمی سگ شکاری است. کاربران می‌توانند یک حیوان خانگی مجازی را از طریق اپلیکیشن موبایل به سرپرستی بگیرند، به آن غذا بدهند و سرگرم کنند و در ازای آن توکن‌های PLAY کسب کنند. این توکن ها می ‌توانند به ارز دیجیتال واقعی تبدیل شوند. پروژه PlayDoge در مدت یک هفته پس از راه‌اندازی خود بیش از 1.4 میلیون دلار درآمد کسب کرد و درآمدش هر روز نیز بیشتر می شود.

شیبا

این بازی یکی از محبوب ترین بازی های کریپتویی جهان است. شیبا شوت اوت  داستان یک روباه کابوی است که در زمین های صعب العبور و سخت سفر کرده و پس از رد شدن از چالش های مختلف به عنوان پاداش، ارز دیجیتال دریافت می کند. در این بازی، گیمرها ضمن دریافت ارز دیجیتال، در یک تجربه هیجان‌انگیز و پرمخاطره غرق می ‌شوند.

eTukTuk اولین پروژه خودرویی در جهان است که بر اساس بلاک چین کاردانو ساخته شده است. این شرکت به دنبال توسعه حمل و نقل وسایل نقلیه الکتریکی در کشورهای در حال توسعه و حذف تدریجی وسایل نقلیه کربنی از جاده ها است. بخشی از پروژه eTukTuk مربوط به یک بازی کامپیوتری است. در این بازی خودرو eTukTuk شروع به مسافرکشی  در خیابان های سریلانکا می کند و از این طریق، ارز دیجیتال دریافت می کند. این ارزهای دیجیتال بعدا می توانند در خرید خودروهای برقی به کار بیایند.

axie

بازی اکسی اینفینیتی (Axie Infinity) یک بازی مبارزه‌ای ساخته ‌شده توسط کمپانی اسکای میویس (Sky Mavis) است. بازیکنان به حداقل 3 جانور کوچک مخصوص این بازی به نام اکسی برای آغاز مبارزه نیاز دارند. این بازی کریپتو، استراتژی محور است. بازیکنان در اکسی اینفینیتی می‌ توانند با ترکیب قدرت اکسی ها، استراتژی‌ های مختلف ایجاد کنند تا پیروز میدان مبارزه با دیگر بازیکنان باشند. در فضای کسب درآمد بازی های مبتنی بر ارز دیجیتال اکسی اینفینیتی یکی از بهترین بازی ها محسوب می‌ شود.

بازی تفنگی اول شخص شرپنل (Shrapnel) چندی پیش وارد بازار شد و اکنون از فروشگاه بازی‌های ویدیویی اپیک گیمز (Epic Games) قابل دانلود است. شرپنل یک بازی سبک تیراندازی و اول شخص است. این بازی بر خلاف اغلب بازی ‌های ویدیویی اول شخص، یک بازی کریپتویی به حساب می‌آید. این بازی در شبکه اولانچ (AVAX) توسعه یافته و دارای یک توکن بومی است که کاربران می ‌توانند از طریق آن، کسب درآمد کنند.

منبع : خبرفوری

ارسال نظر

هشتگ‌های داغ

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار