| کد مطلب: ۱۱۴۱۶۸۶
لینک کوتاه کپی شد

مدیران عامل گروه پتروپارس و شرکت مهندسی و توسعه نفت از میدان مشترک نفتی آزادگان جنوبی بازدید کردند؛

تاکید بر واقعی شدن برنامه‌ها جهت راه اندازی و تولید زودهنگام

در بازدید دکتر ثقفی سرپرست گروه پتروپارس و دکتر نصرالله زارعی مدیرعامل شرکت مهندسی و توسعه نفت از میدان مشترک نفتی آزادگان جنوبی، بر واقعی کردن برنامه‌های توسعه ای این میدان تاکید شد.

تاکید بر واقعی شدن برنامه‌ها جهت راه اندازی و تولید زودهنگام

به گزارش روابط‌عمومی و امور بین‌الملل گروه پتروپارس، در ابتدا بازدید میدانی از سایت، دکتر ثقفی در کنار دکتر زارعی، به همراه مهندس زمان مدیرعامل شرکت پتروپارس ایران، مهندس علم الهدی مدیرعامل شرکت POMC، مهندس آریاچهر مدیر پروژه GC، مهندس نامی مدیر پروژه CTEP و سایر مدیران طرح توسعه میدان مشترک نفتی آزادگان جنوبی، از نزدیک بر روند اجرایی و عملیاتی پروژه نظارت و توصیه های لازم برای تسریع در اجرای برنامه ها ارائه شد.

در ادامه، نشست کارشناسی بررسی مصوبات جلسات گذشته با حضور مدیران عامل دو شرکت و مدیران پروژه ها برگزار شد. پیش بینی روند اتمام حفاری چاه های باقی مانده در پروژه GC در حوزه سطح الارض، در راستای دست‌یابی به تولید زودهنگام از میدان نفتی آزادگان جنوبی از مباحث مطرح شده در این جلسه بود که مورد بحث و بررسی قرار گرفت. سپس جلسات مربوط به روند پیشرفت پروژه واحد فرآورش مرکزی میدان نفتی آزادگان جنوبی(CTEP) برگزار و براساس آن مقرر شد واقعی کردن برنامه‌های پیش بینی شده در دستورکار تیم های کارشناسی پتروپارس و شرکت متن قرار گیرد. همچنین حسب اولویت این پروژه برای وزارت نفت، قرار شد تجهیزات مربوط به پروژه میدان آزادگان جنوبی که در انبارهای مختلف به دلایل گوناگون مانده، هرچه سریع تر ترخیص و در اختیار پروژه قرار گیرد.

 

ارسال نظر

هشتگ‌های داغ

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار