| کد مطلب: ۱۱۴۱۷۰۳
لینک کوتاه کپی شد

اینیستا: هیچ بازیکنی شبیه من نیست

آندرس اینیستا، هافبک سابق بارسلونا، می‌گوید علاقه‌ای به مقایسه بازیکنانی مانند پدری‌ از ترکیب فعلی بارسا با خودش ندارد.

 اینیستا: هیچ بازیکنی شبیه من نیست

به گزارش آرمان ملی آنلاین ، به گفته اینیستا، لامینه یامال قبلاً کارهای قابل توجهی با توجه سنی دارد انجام داده، اما برای اطمینان از ادامه پیشرفت او نیاز به راهنمایی مداوم وجود دارد.

او در مصاحبه‌ای با اسپورت صحبت‌هایش را اینطور شروع کرد: "از نگاه من، او استعداد فوق العاده‌ای به نظر می‌رسد. یامال در 17 سالگی کارهای بسیار مهم و بالاتر از حد متوسط ​​انجام داده و اکنون مهم این است که به مراقبت از او ادامه دهیم و مطمئن شویم که همه چیز به شدت کنترل می‌شود تا او به پیشرفت و رشد ادامه دهد. او بسیار جوان است و باید هر سال پیشرفت کند تا این روند را حفظ کند."

پدری شبیه به شماست؟

من به دنبال خودم در هیچ بازیکن دیگری نیستم چون هرگز احساس نکرده‌ام شبیه کسی هستم. هر کسی استعداد خاص خودش را دارد.

 

54u0tqzj

الگوی شما؟

میشل لادروپ الگوی من بود، پدری همان‌طور که بارها گفته من را الگوی خودش می‌داند. ممکن است شباهت‌هایی وجود داشته باشد چون یک بازیکن بارسلونا همیشه خاص است و بازیکنانی که امروز داریم سبک‌های مشابهی دارند، اما هر کسی شخصیت خودش را دارد.

بازیکنان مورد علاقه شما در بارسلونا؟

من پدری را دوست دارم، همچنین گاوی را هم دوست دارم. من این نوع بازیکنان را دوست دارم، اما البته خیلی از بازیکنان دیگر را دوست دارم.

مربیگری در بارسلونا؟

در حال حاضر من حتی به آن فکر نمی‌کنم. می‌خواهم تمرین را شروع کنم و همه چیز را خارج از زمین یاد بگیرم و سپس خواهیم دید که چه اتفاقی می‌افتد. مربی بارسلونا بودن چیز بزرگی است اما در حال حاضر می‌خواهم پیشرفت کنم و ببینم چه اتفاقی می‌افتد.

بارسلونای هانسی فلیک؟

بله، من او را دوست دارم، چون او یک مربی باتجربه است که در تیم ملی و سایر باشگاه‌ها کار کرده و چیزی که تا کنون می‌بینیم بسیار مثبت است. امیدواریم که او در طول فصل به همین منوال ادامه دهد و این همان چیزی است که ما به آن امیدواریم.

شانس قهرمانی بارسلونا؟

بارسلونا همیشه برنده است. من بارسا را اینطور می‌بینم و امیدوارم که اینطور هم بشود. اگر درباره بارسلونا با من صحبت کنید، من همیشه آنها را برنده می‌بینم. غیرممکن است که به شما بگویم که بارسلونا را قهرمان نمی‌بینم. نه به این دلیل که دوست دارم چنین چیزی بگویم، بلکه به این دلیل است که از باشگاه و تیم چنین احساسی می‌گیرم. ما تا آخر برای همه چیز خواهیم جنگید.

منبع : ورزش3

ارسال نظر

هشتگ‌های داغ

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار