| کد مطلب: ۱۱۴۱۲۷۹
لینک کوتاه کپی شد

رئیس مرکز توسعه تجارت الکترونیکی در نشست خبری مطرح کرد؛

تأکید بر سرمایه‌گذاری در کسب‌وکارهای دانش‌بنیان به مناسبت روز ملی تجارت الکترونیک/تقدیر از ۲۰۰ شرکت برتر در ۱۲ حوزه مختلف

رئیس مرکز توسعه تجارت الکترونیکی بر سرمایه‌گذاری در کسب‌وکارهای دانش‌بنیان تاکید کرد .

تأکید بر سرمایه‌گذاری در کسب‌وکارهای دانش‌بنیان به مناسبت روز ملی تجارت الکترونیک/تقدیر از ۲۰۰ شرکت برتر در ۱۲ حوزه مختلف

امین کلاهدوزان، رئیس مرکز توسعه تجارت الکترونیکی روز چهارشنبه ۱۸ مهرماه ۱۴۰۳ در نشست خبری معرفی برنامه‌های بزرگداشت روز ملی تجارت الکترونیک اظهار داشت: سومین دوره این رویداد  در روز ۲۴ مهرماه به مناسبت روز ملی تجارت الکترونیکی برگزار خواهد شد. این رویداد با هدف تقدیر از شرکت‌های برتر فعال در حوزه تجارت الکترونیکی که به صورت ۲۴ ساعته و ۷ روز هفته به مشتریان خدمات ارائه می‌دهند، برگزار می‌شود.

کلاهدوزان در ادامه با اشاره به رشد ۷۴ درصدی در بخش تجارت الکترونیکی در سال گذشته، توضیح داد:  گردش مالی این شرکت‌ها به ۳۲۰۰ میلیارد تومان رسیده است.

وی همچنین به چشم‌انداز ۵ ساله تجارت الکترونیکی کشور اشاره کرد و گفت: رسیدن به هدف ۹ هزار همتی در حوزه تجارت الکترونیکی دست‌یافتنی و واقع‌بینانه است.

به گفته رئیس مرکز توسعه تجارت الکترونیکی، در این دوره از رویداد، علاوه بر تقدیر از شرکت‌های برتر، حوزه‌های جدیدی از جمله فروش طلا و خودرو به برنامه‌های توسعه تجارت الکترونیکی اضافه شده‌اند.

کلاهدوزان همچنین توضیح داد: برای اولین بار قوانین و ضوابط فضای مجازی در حوزه ثبت اسناد و نظارت مسکن و شهرسازی نیز در این رویداد مطرح خواهند شد.

وی تأکید کرد: برنامه امسال با تمرکز بر ۱۲ حوزه مختلف از جمله موبایل، تجهیزات الکترونیکی، پوشاک، فین‌تک، گردشگری و آموزش برگزار می‌شود و شرکت‌های برتر در این حوزه‌ها تقدیر خواهند شد. این رویداد همچنین به دنبال تقویت نقش بخش خصوصی در توسعه برنامه‌های هفتم توسعه اقتصادی کشور است.

کلاهدوزان در ادامه اظهار کرد: ما باید سرمایه‌گذاری مستقیمی در این حوزه انجام دهیم و این موضوع را در قالب شرکت‌های دانش‌بنیان به پیش ببریم.

وی با بیان اینکه در دو سال گذشته این بحث در روز ملی تجارت الکترونیک مطرح شده است، افزود: در سال گذشته، تمرکز ما بر روی کسب‌وکارهای دانش‌آموزی و در سال جاری بر روی کسب‌وکارهای جوان است.

کلاهدوزان همچنین به برگزاری دوره‌های قبلی اشاره کرد و گفت: در این دوره، کارآفرینان جوان در بازی تجارت به معرفی خود پرداخته و در چالشی که هیئت داوران برگزار کرده بودند، شرکت کردند.

رئیس مرکز توسعه تجارت الکترونیکی همچنین به تعداد ۲۰۰ شرکت شرکت‌کننده در این رویداد اشاره کرد و گفت: امیدواریم که با استقبال خوب این دوره مواجه شویم. همچنین وی از شروع انتشار گزارش‌های شش‌ماهه تجارت الکترونیکی به جای گزارش‌های سالانه خبر داد و اعلام کرد که گزارش شش‌ماهه اول سال ۱۴۰۳ در تاریخ ۲۴ مهرماه منتشر خواهد شد.

کلاهدوزان خاطرنشان کرد: رشد تجارت الکترونیکی همچنان ادامه دارد و جزئیات بیشتر در روز ۲۴ مهرماه ارائه خواهد شد.

وی همچنین از اعطای توافق‌نامه‌های کارگزاری در حاشیه مراسم روز تجارت الکترونیکی خبر داد و گفت: جزئیات این توافق‌نامه‌ها در ادامه اعلام خواهد شد.

 رئیس مرکز توسعه تجارت الکترونیکی با اشاره به اهمیت سرمایه‌گذاری در کسب‌وکارهای دانش‌بنیان، اظهار کرد: ما باید سرمایه‌گذاری مستقیمی در این حوزه انجام دهیم و این موضوع را در قالب شرکت‌های دانش‌بنیان به پیش ببریم.

وی با بیان اینکه در دو سال گذشته این بحث در روز ملی تجارت الکترونیک مطرح شده است، افزود: در سال گذشته، تمرکز ما بر روی کسب‌وکارهای دانش‌آموزی و در سال جاری بر روی کسب‌وکارهای جوان است.” کلاهدوزان به برگزاری دوره‌های قبلی اشاره کرد و گفت که در این دوره، کارآفرینان جوان در بازی تجارت به معرفی خود پرداخته و در چالشی که هیئت داوران برگزار کرده بودند، شرکت کردند.

رئیس مرکز توسعه تجارت الکترونیکی به تعداد ۲۰۰ شرکت شرکت‌کننده در این رویداد اشاره کرد و گفت: “امیدواریم که با استقبال خوب این دوره مواجه شویم.” همچنین وی از شروع انتشار گزارش‌های شش‌ماهه تجارت الکترونیکی به جای گزارش‌های سالانه خبر داد و اعلام کرد که گزارش شش‌ماهه اول سال ۱۴۰۳ در تاریخ ۲۴ مهرماه منتشر خواهد شد.

کلاهدوزان  خاطرنشان کرد : رشد تجارت الکترونیکی همچنان ادامه دارد و جزئیات بیشتر در روز ۲۴ مهرماه ارائه خواهد شد. او همچنین از اعطای توافق‌نامه‌های کارگزاری در حاشیه مراسم روز تجارت الکترونیکی خبر داد و گفت: جزئیات این توافق‌نامه‌ها در ادامه اعلام خواهد شد.

 

ارسال نظر

هشتگ‌های داغ

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار