| کد مطلب: ۱۱۳۵۶۰۲
لینک کوتاه کپی شد

اپلیکیشن جهش، خدمتی نوین از بانک ایران زمین برای جامعه جهاد دانشگاهی

مراسم امضا قرارداد توسعه بانکداری دیجیتال با حضور مدیران ارشد و نمایندگان بانک ایران زمین، سازمان جهاد دانشگاهی، شرکت جهان ارقام پارس و شرکت جهش پرداز آینده برگزار شد.

اپلیکیشن جهش، خدمتی نوین از بانک ایران زمین برای جامعه جهاد دانشگاهی

در این مراسم عبدالمجید پورسعید مدیر ارشد بانک ایران زمین ضمن قدردانی از زحمات همکاران حوزه فناوری اطلاعات بانک و شرکت جهان ارقام پارس، مدیران عالی سازمان جهاد دانشگاهی و شرکت جهش پرداز آینده، گفت: مشارکت بانک ایران زمین و مرکز آموزش جهاد دانشگاهی در پروژه توسعه بانکداری دیجیتال و راه اندازی اپلیکیشن جهش این امکان را فراهم خواهد کرد تا به بهترین شکل از ظرفیت های موجود در بانک بهره برداری شود و در جهت توسعه و اشاعه بستر ارائه خدمات بانکداری دیجیتال و سرویس دهی مطلوب به جامعه جهاد دانشگاهی به ویژه اساتید دانشگاه و دانشجویان نخبه، پزشکان و پرستاران پر تلاش کشور گام برداشته شود.    

علیرضا کریمی عضو هیأت سرپرستی بانک ایران زمین ایجاد هویت اعتباری برای اساتید و دانشجویان را ضروری دانست و گفت: بیشترین اجتماع نسل جوان را دانشجویان تشکیل می دهند و از ما انتظار دارند تا با ایجاد امکان ضمانت و اعتبار، نیاز روزمره آنان را در مقاطع مختلف زندگی علمی و شخصی خود برآورده کنیم. بی شک جهاد دانشگاهی می تواند با پشتوانه ای که دارد، کارت جهش را به عنوان یک کارت اعتباری در اختیار نه تنها دانشجویان، بلکه اساتید و مدرسین دانشگاه قرار دهد و نیاز آنان را برطرف کنند.

کاظم دهقان مدیرعامل شرکت جهان ارقام پارس در این مراسم بانکداری دیجیتال را فاصله گرفتن از محوریت محصول دانست و گفت: محور مشتریان بخش کسب و کار جزو اهداف اصلی ما در حوزه بانکداری دیجیتال است که به همین دلیل می توان گفت اولین ارتباط شبکه بانکی کشور با حوزه کسب و کار در جهت ایجاد فرصت های تعاملی و به اشتراک گذاشتن سرویس ها و ظرفیت ها برای خلق منافع مشترک، در حال شکل گیری است که برای کشور منحصر به فرد است.

در ادامه مراسم سیدرضی آقاسیدی معاون پشتیبانی و مدیریت منابع جهاد دانشگاهی ماهیت و ذات این نهاد را مرزنوردی بیان کرد و گفت: ما معتقدیم که در تعامل با بانک دنیای نئوبانک را به کشور ارائه کنیم و در بلند مدت بانکداری شخصی سازی شده را از پلتفرم نئوبانکی با هم تجربه کنیم.

در این مراسم مهدی باصولی رئیس هیأت مدیره شرکت جهش پرداز آینده شکل گیری خدمات بانکی بر مبنای نیاز مخاطبین را ضروری دانست و گفت: اپلیکیشن جهش با تلاش و انرژی تمام گروه باید آن قدر ارتقا پیدا کند که تمام نیازهای مخاطبین مجموعه جهاد دانشگاهی را بتوانیم پاسخ بدهد.

مدیرعامل شرکت جهش پرداز آینده در این دیدار ضمن تقدیر از حمایت های جهاد دانشگاهی و همکاری بانک ایران زمین، گفت: اولین تجربه بانکداری و نئوبانک سازمانی را در کشور تجربه می کنیم. راه پر چالش و طولانی داریم که امیدوارم با همکاری همه دست اندرکاران این مسیر را  به سرمنزل مقصود برسونیم.

 

ارسال نظر

هشتگ‌های داغ

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار