| کد مطلب: ۱۱۳۴۲۰۴
لینک کوتاه کپی شد

مدیران عامل بیمه رازی و بانک مهر دیدار کردند/ تسهیلات بیمه‌های رازی افزایش می‌یابد

مدیران عامل بیمه رازی و بانک مهر ایران در راستای افزایش سطح همکاری‌های بانک- بیمه دیدار و گفت‌وگو کردند و مدیرعامل بیمه رازی از معرفی طرح‌های متنوع بیمه‌ای برای حفظ سرمایه بیمه گزاران در برابر نرخ تورم خبر داد.

مدیران عامل بیمه رازی و بانک مهر دیدار کردند/ تسهیلات بیمه‌های رازی افزایش می‌یابد

آرمان ملی آنلاین - به گزارش روابط عمومی و تبلیغات شرکت بیمه رازی ، سید سعید شمسی‌نژاد- مدیرعامل بانک قرض الحسنه مهر ایران با حضور در ستاد بیمه رازی با علیرضا حجتی مدیرعامل این شرکت دیدار و گفت‌وگو کرد.

در این دیدار، علیرضا حجتی- مدیرعامل بیمه رازی با اشاره به عملکرد بسیار مناسب شبکه فروش این شرکت در طرح بانک- بیمه همای رازی، گفت: در شرایط فعلی به نظر می‌رسد میزان اعتبار طرح همای باید از سقف ۲ میلیارد به ۴ میلیارد ریال افزایش یابد و این در حالی است که شرکت بیمه رازی طرح‌های متنوعی برای معرفی به صنعت بیمه در حوزه تکافل، سرمایه گذاری و مسئولیت دارد.

او ادامه داد: بیمه رازی و بانک قرض الحسنه مهر ایران با توجه به مشتریان و مخاطبان خود فعالیت‌های مشترک متنوعی می‌توانند انجام دهند که نوآوری و ایجاد تنوع در طرح‌های گذشته و فعلی این دو مجموعه اقتصادی تائیدی بر این ادعا است.

 همچنین در این جلسه شمسی‌نژاد- مدیرعامل بانک قرض الحسنه مهر ایران گفت: محور فعالیت این بانک سودآوری نیست اما در پی گردش مالی و ارائه سرویس‌های مناسب به مشتریان منابع و میزان سود محاسبه بانک رشد چند برابری را شاهد بوده است.

او یادآور شد: یکی از اولویت‌های بانک مهر ایران تمرکز و ارائه خدمات به بیمه‌نامه‌های مهم برای افراد جامعه است که با این تفکر بانک مهر ایران در کنار بیمه رای قرار گرفت.

 

ارسال نظر

هشتگ‌های داغ

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار