| کد مطلب: ۱۱۳۴۱۹۷
لینک کوتاه کپی شد

رئیس کل بیمه مرکزی در بازدید از موکب بیمه معلم در فرودگاه امام خمینی (ره) :

رضایت حداکثری بیمه گذاران اربعین نوعی فرهنگسازی عمیق به شمار می رود

صنعت بیمه کشور در پوشش بیمه ای زائران بین الحرمین فراتر از ماموریت های حرفه ای و مسئولیت های اجتماعی خود عمل خواهد کرد.

رضایت حداکثری بیمه گذاران اربعین نوعی فرهنگسازی عمیق به شمار می رود

آرمان ملی آنلاین - به گزارش اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل بیمه مرکزی ، دکتر علی استادهاشمی که در موکب بیمه معلم در فرودگاه امام (ره) حضور داشت با تشریح آخرین تصمیمات و مصوبات کمیته اربعین صنعت بیمه، اظهار داشت: پوشش بیمه ای بزرگترین رویداد عاشورایی و راهپیمایی جهان اسلام توسط صنعت بیمه باید به عنوان الگویی برای مدیریت جهادی تبیین و معرفی شود.

رئیس کل بیمه مرکزی از تلاش های صورت گرفته توسط شرکت بیمه معلم در ایام اخیر قدردانی کرد و افزود: رضایت حداکثری بیمه گذاران اربعین یک نوع فرهنگسازی عمیق به شمار می رود و شرکت بیمه گذار باید این مساله را با دقت و حساسیت دنبال کند.

گفتنی است در این بازدید جمعی از بیمه گذاران اربعین، دیدگاه ها و نقطه نظرات خود را با رئیس کل بیمه مرکزی مطرح کردند.

 

ارسال نظر

هشتگ‌های داغ

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار