| کد مطلب: ۱۱۳۴۰۶۷
لینک کوتاه کپی شد

مجوز برگزاری دوره‌های آموزش گردشگری در قشم صادر شد/ راه اندازی نخستین آموزشگاه گردشگری در جزیره

مدیرعامل جامعه هتلدان قشم و عضو هیات رییسه جامعه هتلداران کشور گفت: وزارت میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری مجوز راه اندازی نخستین کارگاه آموزش گردشگری و جهان گردی در قشم را صادر کرد.

مجوز برگزاری دوره‌های آموزش گردشگری در قشم صادر شد/ راه اندازی نخستین آموزشگاه گردشگری در جزیره

آرمان ملی آنلاین -  عبدالباسط رضوانی بیان کرد: با صدور این مجوز از این پس و در راستای ارتقای کارکنان دوره‌های آموزشی تحت عنوان “مدیریت عمومی تاسیسات گردشگری” برگزار خواهد شد.

وی ادامه داد: پذیرایی بهینه و اصولی از مهمانان ورودی به جزیره قشم و هرمزگان و دسترسی آسان به جامعه هتلداران و فعالین صنعتی و گردشگری قشم از دیگر اهداف دریافت این مجوز است.

مدیرعامل جامعه هتلدان قشم و عضو هیات رییسه جامعه هتلداران کشور بهره مندی از استادان مبرز و بنام کشوری و هیات های علمی معتبر به منظور ارتقای کیفی خدمات گردشگری را از جمله دستور کارهای اصلی این جامعه برشمرد و افزود: پیش از این نیز آموزش هایی برای ارتقای نحوه هتلداری و صنایع وابسته در سالیان گذشته قشم انجام شده بود که امید است با آموزش های جدید، این روند به شدت ارتقا یابد.

گفتنی است این کارگاه‌های آموزشی به همت “جامعه هتلداران قشم” و مدیریت “عبدالباسط رضوانی”، در ساختمان نادری واقع در میدان ولایت قشم برگزار خواهد شد.

بی شک این موفقیت با همیاری و همدلی تمامی اعضا و دست اندرکاران جامعه هتلداران قشم به دست آمده و امید است مسیر موفقیت ادامه دار باشد.

 

ارسال نظر

هشتگ‌های داغ

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار