| کد مطلب: ۱۱۳۳۸۹۱
لینک کوتاه کپی شد

از سوی اعضای هیأت‌مدیره؛

ترکیب جدید اعضای هیأت‌مدیره بانک دی اعلام شد/ اسماعیل جلیلی سرپرست شد

در نشستی با حضور اعضای هیأت‌مدیره و هیأت‌عامل بانک دی، ضمن قدردانی از تلاش‌ها و اقدامات علیرضا قیطاسی، «اسماعیل جلیلی» به عنوان سرپرست و رئیس هیأت‌مدیره بانک معرفی شد.

ترکیب جدید اعضای هیأت‌مدیره بانک دی اعلام شد/ اسماعیل جلیلی سرپرست شد

آرمان ملی آنلاین - در این نشست اسماعیل جلیلی ضمن قدردانی از تلاش‌های شبانه‌روزی علیرضا قیطاسی طی دو سال گذشته گفت: اقدامات، دستاوردها و کارنامه عملکردی آقای قیطاسی طی دو سال گذشته در در شاخص‌های عملیاتی بانک محسوس است.

 وی ادامه داد: با معرفی ترکیب جدید اعضای هیأت‌مدیره خللی در روند پیاده‌سازی برنامه‌های بانک به وجود نخواهد آمد و تمرکز بانک بر تحقق «برنامه تحول» با تکیه بر همدلی اعضای هیأت‌مدیره، همت تمامی همکاران و اعتماد عمومی ذینفعان خواهد بود.

در این نشست علیرضا قیطاسی ضمن قدردانی از اعتماد و حمایت اعضای هیأت‌مدیره از برنامه‌ها طی دو سال گذشته و تشکر از تمامی معاونان، مدیران و همکاران بانک بر ضرورت همراهی، همت شبانه‌روزی و تلاش مضاعف در تحقق اهداف برنامه تحول تأکید کرد.

گفتنی است با برگزاری جلسه فوق‌العاده هیأت‌مدیره بانک دی با موضوع تعیین سمت اعضا، اسماعیل جلیلی به عنوان سرپرست و رییس هیأت‌مدیره بانک، محمدرضا ادبی به عنوان نایب‌رییس هیأت‌مدیره و علیرضا قیطاسی، فریدون رشیدی و همت‌الله حسین‌زاده به عنوان اعضای هیأت‌مدیره بانک معرفی شدند./ حیات

 

 

ارسال نظر

هشتگ‌های داغ

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار