| کد مطلب: ۱۱۳۳۸۶۲
لینک کوتاه کپی شد

باحضور مدیرعامل توسعه صنایع بهشهر؛

سومین خط تولید پودر نایلونی پاکسان راه اندازی شد

در بازدیدی که با حضور دکتر بهروز مرادی و مدیران ارشد شرکت توسعه صنایع بهشهر از مجموعه پاکسان انجام شد، سومین خط تولید پودر نایلونی این شرکت بطور رسمی به بهره برداری رسید.

 سومین خط تولید پودر نایلونی پاکسان راه اندازی شد

آرمان ملی آنلاین - به گزارش روابط عمومی شرکت پاکسان، مدیرعامل شرکت توسعه صنایع بهشهر در بازدید از خطوط تولیدی این مجموعه ضمن ابراز خرسندی از اقدامات انجام شده، راه اندازی سومین خط تولید پودر نایلونی شرکت پاکسان را نشان از پویایی، توسعه و نوآوری در این شرکت عنوان نمود.

دکتر مرادی با اشاره به تعهد شرکت پاکسان به خودکفایی و ارتقای کیفیت محصولات خود افزود: طی بازدیدهای متعدد از پاکسان همواره شاهد دستاوردهای ارزشمندی بودیم که نشان از وجود چشم اندازی روشن در این مجموعه است و اکنون نیز راه اندازی خط تولید جدید بیانگر جهت گیری این شرکت برای افزایش تولید و ارتقای کیفیت محصولات است.

مدیرعامل توسعه صنایع بهشهر در ادامه بر اهمیت توسعه صادرات تاکید نمود و افزود: باتوجه به ارتقای زیرساخت های تولید و بروزرسانی تجهیزات بسته بندی خطوط تولید پودر، قطعا پاکسان می تواند در حوزه صادرات عملکرد مطلوب تری داشته باشد و این موضوع باید بصورت جدی در دستور کار مجموعه قرار گیرد.

دکتر مرادی در پایان تولید محصولات صنعتی را به عنوان یکی از مزیت های اصلی پاکسان عنوان نمود و بر پیگیری و راه اندازی پروژه پلنت سولفوناسیون تاکید نمود.

شهریار محمدی راد مدیرعامل شرکت پاکسان نیز ضمن تقدیر از حضور مدیرعامل و مدیران ارشد شرکت توسعه صنایع بهشهر در این مجموعه، راه اندازی خط تولید پودر نایلونی پاکسان را یکی از برنامه های توسعه ای این مجموعه عنوان نمود که با هدف افزایش میزان تولید پودرهای اوزان ۳ و ۵ کیلویی انجام شد که این موضوع ضمن افزایش حاشیه سود برای شرکت موجب جلوگیری از سوجویی برخی از واسطه ها و پر رنگ تر شدن برندهای این مجموعه در بازارهای صادراتی و سبد خرید مصرف کنندگان نهایی می گردد.

 

 

ارسال نظر

هشتگ‌های داغ

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار