| کد مطلب: ۱۱۳۲۸۵۹
لینک کوتاه کپی شد

رئیس پلیس راهور فراجا در بازدید از غرفه بیمه مرکزی در نمایشگاه صنعت مالی:

نهادناظر و ارکان صنعت بیمه در روند کاهش سوانح جاده ای از بازیگران نقش اول به شمار می آیند

حمایت از افراد قانونمند و برخورد قاطع با قانون گریزی در حوزه حمل و نقل نیازمند سیاستگذاری مشترک نهاد ناظر صنعت بیمه و پلیس است.

نهادناظر و ارکان صنعت بیمه در روند کاهش سوانح جاده ای از بازیگران نقش اول به شمار می آیند

آرمان ملی آنلاین - به گزارش اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل بیمه مرکزی، سردار تیمور حسینی ضمن بازدید از غرفه بیمه مرکزی و دیدار با رئیس کل این سازمان به اهمیت موضوع پیشگیری از حوادث خونین جاده ای تاکید کرد و افزود: کاهش تلفات جاده ای هم برای برقراری آرامش و امنیت روانی جامعه اهمیت دارد و هم سودآوری شرکت های بیمه را به دنبال خواهد داشت.

فرمانده پلیس راهور به تشریح ظرفیت های قانونی و راهکارهای مشترک پلیس و صنعت بیمه برای کاهش تلفات در معابر شهری و جاده های کشور پرداخت و اظهار داشت: اگر تبصره ۳ ماده ۱۴ قانون راهنمایی و رانندگی با دقت و حساسیت اجرا شود سهم تمامی مقصران حوادث از رانندگان تا وسایل نقلیه و حتی خودروسازان مشخص خواهد شد.

سردار حسینی در همین راستا تصریح کرد: حمایت صنعت بیمه از خودروهای ایمن و کاهش تعرفه های بیمه ای آن از یک سو و افزایش تعرفه ها برای خودروهای پرریسک و ناایمن از سوی دیگر می تواند ضریب امنیت جاده ها را به شکل محسوسی افزایش دهد.

وی با قدردانی از تلاش های رئیس کل بیمه مرکزی و همکاران ایشان در صنعت بیمه از نقش این صنعت در اصلاح رفتار رانندگان سخن گفت و افزود: در کنار اجرای سیاست راننده محوری در رشته بیمه شخص ثالث باید مساله مهم سلامت خودروها نیز مدنظر قرار گیرد تا هزینه های مرتبط با خودروهای ناایمن بالا برود.

گفتنی است رئیس پلیس راهور ناجا از اسناد و مدارک قدیمی صنعت بیمه و همچنین غرفه های بیمه ای شانزدهمین نمایشگاه صنعت مالی کشور نیز بازدید کرد.

 

ارسال نظر

هشتگ‌های داغ

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار