| کد مطلب: ۱۱۳۲۵۹۴
لینک کوتاه کپی شد

رئیس هیات عامل ایدرو در مجمع عمومی عادی سالیانه مگفا :

مگفا به تجاری‌سازی و کسب وکارهای دیجیتالی کمک کند

با حضور رئیس هیئت عامل سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران مجمع عمومی عادی سالیانه مگفا در محل سالن جلسات ایدرو برگزار شد.

مگفا به تجاری‌سازی و کسب وکارهای دیجیتالی کمک کند

آرمان ملی آنلاین - به گزارش دفتر ارتباطات مگفا، مجمع عمومی عادی سالیانه صاحبان سهام مرکز گسترش فناوری اطلاعات (مگفا) برای سال مالی منتهی به ۱۴۰۲/۱۲/۲۹ با حضور کلیه سهامداران و با ریاست  بابک احمدی معاون وزیر صمت و رئیس سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران و حضور سایر اعضاء هیأت عامل، معاونت توسعه صنایع پیشرفته، مدیران ایدرو، مدیرعامل و اعضاء هیأت مدیره و جمعی از معاونین و مدیران شرکت مگفا در محل سالن جلسات ایدرو برگزار شد.

 احمدی در این جلسه با تاکید براینکه دنیا، دنیای فناوری اطلاعات است، گفت: مگفا باید با حرکت به سمت محصولات خلاقانه و هوش مصنوعی به تجاری‌سازی و کسب وکارهای دیجیتالی کمک کند.

رئیس هیات عامل ایدرو همچنین توسعه راهکارهای جدید مبتنی بر پلتفرم ها و سوپراپلیکیشن ها توسط شرکت مگفا با رویکرد تسهیل فضای کسب وکار، تکمیل زنجیره ارزش و زنجیره تامین کالا و خدمات، لجستیک هوشمند و درآمد زایی  را از دیگر مواردی دانست که مگفا باید بدان توجه ویژه ای داشته باشد .

حسین مهویدی مدیرعامل مرکز گسترش فناوری اطلاعات (مگفا) نیز در ادامه با تشریح عملکرد مگفا، به موفقیت ها و چالش های پیش روی این مرکز اشاره کرد و گفت: شرکت مگفا در سال ۱۴۰۲، تلاش های زیادی در زمینه ایجاد و توسعه محورهای جدید کسب وکار از جمله هوشمند سازی صنایع و معادن به عمل آورده و موفق به انعقاد چندین قرارداد شده است.

در ادامه پس از تعیین اعضاء هیأت رئیسه، گزارش حسابرس و بازرس قانونی مرکز ارائه و سپس گزارش فعالیت هیأت مدیره با مجمع در خصوص عملکرد مگفا در سال مالی منتهی به ۱۴۰۲/۱۲/۲۹ که مرتبط با شاخص های افزایش ۱۱۵ درصدی درآمد عملیاتی شرکت، افزایش ۶۱۲ درصدی سود عملیاتی شرکت و افزایش ۹۴۰درصدی سود خالص شرکت نسبت به سال ۱۴۰۱، توسط مدیر عامل مگفا ارائه گردید.

 از نکات برجسته گزارش هیات مدیره می توان به کاهش قابل توجه بندهای حسابرسی و قانونی، بهبود شاخص های کل مرکز اعم از کاهش ۳۱ نفری تعداد کارکنان، علیرغم افزایش درآمد و ایجاد شفافیت مالی اشاره کرد.

براساس این گزارش، مجمع پس از استماع گزارش هیأت مدیره و گزارش حسابرس و بازرس قانونی شرکت و بحث و بررسی پیرامون دستور جلسه، صورت مالی شرکت که شامل صورت وضعیت مالی، صورت سود و زیان و حساب سود و زیان انباشته و صورت جریان های نقدی و یادداشت های همراه را برای سال مالی ۱۴۰۲/۱۲/۲۹ با اکثریت آراء به تصویب رساند.

 

ارسال نظر

هشتگ‌های داغ

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار