| کد مطلب: ۱۱۳۲۱۷۵
لینک کوتاه کپی شد

پیام تبریک مدیرعامل بانک سینا به مناسبت فرا رسیدن 17 مردادماه؛ روز خبرنگار

مدیرعامل بانک سینا با صدور پیامی فرا رسیدن 17 مردادماه؛ روز خبرنگار را به تلاش‌گران عرصه اطلاع‌رسانی و اهالی رسانه تبریک گفت.

پیام تبریک مدیرعامل بانک سینا به مناسبت فرا رسیدن 17 مردادماه؛ روز خبرنگار

آرمان ملی آنلاین - به گزارش روابط‌عمومی بانک سینا، متن پیام علی ابدالی، مدیرعامل بانک سینا به این شرح است:

«به نام خدا

تلاش‌گران عرصه آگاهی و معرفت، خبرنگاران عزیز و ارجمند!

روز خبرنگار فرصتی ارزشمند است تا به پاس تلاش‌ها و زحمات خبرنگاران، از نقش مهم و بی‌بدیل شما تلاش‌گران عرصه آگاهی‌بخشی، اطلاع‌رسانی و ژرف‌اندیشی در جامعه تقدیر کنیم.

خبرنگاری، حرفه‌ای است که با امانت‌داری، دقت، انصاف و وجدان کاری، نقش مؤثری در شکل‌گیری و اعتلای جوامع بشری ایفا می‌کند. شما، با قلم و کلام خود، پل ارتباطی بین مردم و مسئولین هستید و با بیان حقیقت‌ها و چالش‌ها، زمینه‌ساز پیشرفت و توسعه کشور در شاخص‌های مختلف می‌شوید.

خبرنگاری یکی از پیچیده‌ترین و مهم‌ترین حرفه‌های اجتماعی است که تأثیرات عمیقی بر جامعه دارد. درک عمق اثرگذاری این حرفه صرفاً از طریق توجه به جنبه‌های متعدد کارکردی آن نظیر افزایش آگاهی عمومی، شفاف‌سازی و پاسخگویی، پیشبرد عدالت اجتماعی، تقویت دموکراسی، ترویج فرهنگ و هنر، توسعه اقتصادی، تقویت همبستگی اجتماعی، آموزش و اطلاع‌رسانی، افزایش امنیت اجتماعی و... میسر خواهد شد.

در نتیجه، عمق خبرنگاری فراتر از صِرف جمع‌آوری و انتشار اخبار است. این حرفه نیازمند تعهد، دقت، اخلاق‌مداری و توانمندی‌های ویژه‌ای است که خبرنگاران را به ستون‌های اصلی جامعه تبدیل کرده است و بر این اساس، احترام به خبرنگاران و قدردانی از زحمات آن‌ها، به معنای احترام به آگاهی و پیشرفت جامعه است.

ما در بانک سینا، همواره به اهمیت نقش خبرنگاران در جامعه واقف هستیم و بر این باوریم که همکاری و تعامل سازنده با رسانه‌ها، می‌تواند به ارتقای سطح آگاهی عمومی و بهبود کیفی و کمی ارائه خدمات به ویژه در زمینه خدمات بانکی منجر شود. ما قدردان زحمات شما هستیم و امیدواریم که در مسیر سخت و شیرین حرفه خود، همواره موفق و سربلند باشید.

روز خبرنگار را به تمامی اهالی رسانه به ویژه خبرنگاران عزیز تبریک می‌گویم و از خداوند متعال، توفیق روزافزون و سلامتی برای این جهادگران عرصه آگاهی‌بخشی به جامعه خواستارم.

علی ابدالی»

 

 

ارسال نظر

هشتگ‌های داغ

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار