| کد مطلب: ۱۱۲۶۹۷۲
لینک کوتاه کپی شد

سفیر جمهوری قرقیزستان در بازدید از ایران‌خودرو مطرح کرد:

ظرفیت ایران‌خودرو در تولید و تنوع محصولات قابل تحسین است

سفیر جمهوری قرقیزستان در تهران طی بازدیدی از ایران‌خودرو، ظرفیت تولید و تنوع محصول این شرکت را قابل تحسین دانست.

ظرفیت ایران‌خودرو در تولید و تنوع محصولات قابل تحسین است

آرمان ملی آنلاین - به گزارش ایکوپرس ، تورداقون صدیقف، در بازدید از ایران‌خودرو که به منظور بررسی فرصت‌های همکاری فی مابین دو کشور در زمینه صنعت خودروسازی صورت گرفت، تصریح کرد: بسیار خرسندیم که از ایران‌خودرو بازدید کردیم و شاهد ظرفیت و پتانسیل بالای این شرکت در تولید خودرو هستیم که خود امیدبخش همکاری‌های آینده است و امیدواریم به زودی بتوانیم با حضور مقامات ارشد کشورمان برای انجام پاره‌ای از مذاکرات، بازدید دیگری از این شرکت داشته باشیم.

سفیر جمهوری قرقیزستان در تهران افزود: حدود ۲۵ سال پیش از ایران‌خودرو دیدن کردم و شاهد تولید خودرو پیکان بودم، اما امروز شاهد تنوع تولید محصولات در این شرکت هستم که نشانگر پویایی و پیشرفت این صنعت در ایران است. تنوع محصول و تولید خودروهای ملی از جمله نتایج و دستاوردهای ایران‌خودرو است که برای من که با فاصله زمانی زیادی از این شرکت بازدید کردم، بسیار جذاب و قابل تحسین است.

صدیقف که به همراه نماینده اقتصادی این کشور در این بازدید حضور داشت، ضمن آشنایی با توانمندی‌ها و فرآیند تولید خودرو، از سالن‌های پرس، بدنه، مونتاژ و محل تست خودرو دیدن کرد و مذاکراتی را با برخی مدیران ارشد ایران‌خودرو انجام داد.

 

ارسال نظر

هشتگ‌های داغ

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار