| کد مطلب: ۱۱۲۶۹۵۵
لینک کوتاه کپی شد

صدیقی‌زاده در دیدار با مشتریان این شرکت:

هدف پتروشیمی کارون، تامین نیاز داخلی صنعت پلی‌یورتان به ایزوسیانات است

اولین گروه از مشتریان صنایع پایین‌دست و مصرف‌کننده ایزوسیانات از شرکت پتروشیمی کارون بازدید کردند.

هدف پتروشیمی کارون، تامین نیاز داخلی صنعت پلی‌یورتان به ایزوسیانات است

آرمان ملی آنلاین - به گزارش تجارت گردان به نقل از روابط عمومی پتروشیمی کارون، در این بازدید که روز سه‌شنبه دوازدهم تیرماه از شرکت پتروشیمی کارون انجام شد، علیرضا صدیقی زاده ضمن تشریح شکل‌گیری منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی ماهشهر و متعاقب آن مجتمع پتروشیمی کارون اظهار داشت: هدف از ساخت این مجتمع تأمین نیاز داخلی صنایع پایین‌دست صنعت پلی‌یورتان به ایزوسیانات بود و ما مصمم هستیم تا به این هدف دست یابیم.

مدیرعامل پتروشیمی کارون، ادامه داد: دراین‌خصوص ما با شناسایی نیاز بازار و مصرف‌کنندگان زنجیره ارزش پلی‌یورتان با تحقیق و پژوهش در خصوص دستیابی به تکنولوژی تولید محصولات موردنیاز این زنجیره اقدامات ارزشمندی را انجام داده‌ایم و با اعتماد به جوانان، توانستیم به تکنولوژی تولید گریدهای مختلف ایزوسیانات دست پیدا کنیم.

وی رمز این موفقیت را در چابک‌سازی سازمان، اعتماد به نیروهای نخبه و جوان و استفاده از شرکت‌های دانش‌بنیان در تأمین تجهیزات دانست و اظهار امیدواری کرد با راه‌اندازی قریب‌الوقوع طرح هایکو بتوانیم به تولید پایدار و مطمئن دست یابیم.

مدیرعامل پتروشیمی کارون یکی از اهداف این بازدید را آشنایی هر چه بیشتر مشتریان با فرایند بسیار سخت و پیچیده تولید گریدهای مختلف ایزوسیانات برشمرد و از همراهی مشتریان و شرکای تجاری این شرکت تشکر و قدردانی کرد.

 

ارسال نظر

هشتگ‌های داغ

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار