| کد مطلب: ۱۱۲۶۳۲۵
لینک کوتاه کپی شد

مدیر عامل بیمه سرمد در دیدار با مدیر شعب بانک صادرات استان آذربایجان غربی:

تمام تلاش تیم مدیریتی بیمه سرمد، علاوه بر تثبیت رشد همه‌جانبه و حرکت بر مدار سودآوری، افزایش رضایت بیمه‌شدگان بوده است

مدیرعامل بیمه سرمد، به همراه تنی چند از معاونان و مدیران بیمه سرمد در سفر به استان آذربایجان غربی با مدیر شعب بانک صادرات این استان دیدار و گفت‌وگو کرد.

تمام تلاش تیم مدیریتی بیمه سرمد، علاوه بر تثبیت رشد همه‌جانبه و حرکت بر مدار سودآوری، افزایش رضایت بیمه‌شدگان بوده است

آرمان ملی آنلاین -به گزارش روابط عمومی بیمه سرمد ، دکتر بهشتی‌نژاد صبح امروز دوشنبه ۱۱ تیرماه، به همراه چند تن از معاونان و مدیران بیمه سرمد به‌منظور بررسی تعاملات و مسائل فی مابین بیمه سرمد و بانک صادرات استان آذربایجان غربی با امیرگان، مدیر شعب بانک صادرات این استان، دیدار و گفت‌وگو کرد.

 دکتر بهشتی‌نژاد در ابتدای جلسه به تشریح اقدامات انجام‌شده بیمه سرمد در یک سال اخیر خصوصاً در حوزۀ بیمه‌های درمان پرداخت و افزود: تمام تلاش تیم مدیریتی بیمه سرمد، علاوه بر تثبیت رشد همه‌جانبه و حرکت بر مدار سودآوری، افزایش رضایت بیمه‌شدگان بوده است.

 مدیرعامل بیمه سرمد کاهش مدت زمان پرداخت خسارت و افزایش تعداد مراکز درمانی طرف قرارداد را از مهم‌ترین برنامه ها و اقدامات حوزۀ بیمه‌های درمان توصیف کرد.

 مدیرعامل بیمه سرمد با تأکید بر لزوم برگزاری جلسات مشترک با بیمه‌گزاران و مسئولین استانی در راستای ارتقای سطح تعاملات اظهار داشت: برگزاری این‌دست جلسات در سطوح مختلف قطعاً مسیر ارائۀ خدمات را برای همکاران بنده در شعب استانی و ستاد مرکزی روشن‌تر کرده و بالطبع با رفع مشکلات و موانع، افزایش سطح رضایتمندی بیمه‌شدگان حاصل خواهد شد.

 ایشان در پایان با اشاره به راه‌اندازی و افتتاح ساختمان جدید مدیریت بیمه سرمد در استان آذربایجان غربی اضافه کرد: تلاش ما در بیمه سرمد بر آن است تا فضایی درخور و در شأن بیمه‌گزاران محترم، همکاران عزیز و نمایندگان پرتلاش خود فراهم کرده و ارائۀ خدمات را تسهیل بخشیم.

 وی ابراز امیدواری کرد با افتتاح ساختمان جدید مدیریت بیمه سرمد در استان آذربایجان غربی و برنامه‌ریزی مناسب مدیر شعبه شاهد خدمت‌رسانی مطلوب به بیمه‌گزاران خصوصاً همکاران محترم بانک معظم صادرات باشیم.

در ادامۀ این جلسه امیرگان، مدیر شعب بانک صادرات استان، ضمن خیرمقدم به مدیران بیمه سرمد، از تلاش و اهتمام بیمه سرمد در افزایش سرعت در پرداخت خسارت و رفع مشکلات بیمه‌شدگان تقدیر و تشکر کرد. مدیر شعب بانک صادرات استان عنوان کرد بیمه سرمد عضو خانوادۀ بزرگ بانک صادرات ایران است و می‌بایست رفع مشکلات بیمه‌شدگان بانک جزو اولویت‌های آن قرار گیرد، چرا که افزایش رضایت کارکنان اثربخشی ایشان را در ارائۀ خدمات مطلوب به مشتریان بانک افزایش داده و در نهایت باعث افزایش بازدهی بانک خواهد شد.

 ایشان ضمن اشاره به رشد مثبت بیمه سرمد در ارائۀ خدمات و کاهش مدت زمان پرداخت خسارت به بیمه‌شدگان نسبت به گذشته، این تغییرات مثبت را مرهون برنامه‌ریزی و جدیت تیم مدیریتی جدید بیمه سرمد دانست. وی ابراز امیدواری کرد با ادامۀ روند روبه‌رشد بیمه سرمد دیگر شاهد نارضایتی های موردی نباشیم.

 ایشان ضمن تبریک افتتاح ساختمان جدید مدیریت بیمه سرمد استان آذربایجان غربی گفت قطعاً استقرار همکاران در ساختمان جدید باعت ارتقای کیفیت ارائۀ خدمات بیمه‌ای خواهد شد و به‌زودی شاهد درخشش بیمه سرمد در استان خواهیم بود.

 امیرگان با اشاره به گستردگی و شرایط جغرافیایی استان آذربایجان غربی، خواستار افزایش تعداد نمایندگان و همچنین مراکز درمانی طرف قرارداد در شهرستان‌های مختلف استان شد.

در این دیدار، آقایان امینیان مشاور مدیرعامل در حوزۀ بانک و بیمه، بزرگ‌زاده سرپرست معاونت بازاریابی و شبکۀ فروش، گرشاسبی معاون فنی بیمه‌های زندگی، فرشباف سرپرست مدیریت شعب و شبکۀ فروش، دلروز مدیر حراست و رضایی راد، مدیر شعبۀ آذربایجان غربی بیمه سرمد، مدیرعامل بیمه سرمد را همراهی کردند.

 

 

ارسال نظر

هشتگ‌های داغ

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار