| کد مطلب: ۱۱۲۶۰۷۲
لینک کوتاه کپی شد

رئیس سازمان نظام صنفی رایانه‌ای کشور در نشست خبری مطرح کرد؛

حضور 50 شرکت خارجی در بیست و هفتمین نمایشگاه بین‌المللی الکامپ

رئیس سازمان نظام صنفی رایانه‌ای کشور (نصر) گفت : امسال ۵۰ شرکت خارجی به شکل مستقیم در سالن ۳۸ نمایشگاه حضور دارند.

حضور 50 شرکت خارجی در بیست و هفتمین نمایشگاه بین‌المللی الکامپ

آرمان ملی آنلاین - «علی حکیم جوادی» ظهر امروز در بیست و هفتمین نمایشگاه بین‌المللی الکامپ در نشست خبری، اظهار کرد: با توجه به اینکه حوزه ارتباطات و فناوری اطلاعات در تمام شئون زندگی ما تاثیر دارد، نمایشگاه الکامپ دارای اهمیت ویژه است.

وی افزود: روز گذشته وزیر ارتباطات از سالن بیمه بازدیدی داشت و خوشحال شد که این بخش صنعت نیز در حال توسعه یافتن با استفاده از فناوری‌های جدیدی است.

رئیس سازمان نصر ادامه داد: در نمایشگاه‌های گذشته بین ۷۰ تا ۱۰۰ کانتر استارتاپی داشتیم. اکنون اغلب استارتاپ‌های ما به شرکت‌های بزرگ تبدیل شده‌اند و شرایط فعالیت استارتاپ‌ها تغییر کرده است.

حکیم جوادی گفت: این دوره نمایشگاه الکامپ در ۱۵ سالن با مساحت ۵۰ هزار متر برگزار شد. رویدادهای جانبی در نمایشگاه الکامپ به نام‌های استارز، کانترهای استارتاپی، تینو استارز در حال فعالیت هستند؛ همچنین ۲ بخش جدید به الکامپ افزوده شده که یکی از آنها اینشورتک با حمایت بانک مرکزی است.

وی تصریح کرد: امسال ۵۰ شرکت خارجی به شکل مستقیم در سالن ۳۸ نمایشگاه حضور دارند. تعدادی از شرکت‌های خارجی به صورت نمایندگی حضور دارند. حدود ۵۰ هیات تجاری نیز با حمایت معاونت علمی ریاست جمهوری به ایران سفر کردند و درباره همکاری‌های مختلف جلسات بسیاری را برگزار کرده‌اند.

«رضا حیدری» دبیر اجرایی نمایشگاه الکامپ در ادامه افزود: بخش جدید دیگری که داریم الکامپ «کامرس» است که در تعامل با اتاق بازرگانی شکل گرفته تا تجار و بازرگانان ایرانی دغدغه‌های خود را اعلام کنند تا شرایط تعاملی در جهت توسعه کسب‌وکارها رخ دهد.

وی افزود: بخش دیگر مربوط به غرفه «توان‌تک» در سالن ۸ و ۹ است که توسط توانیاب‌ها اداره می‌شود و قرار است نیازها و پاسخ‌هایی که آن‌ها از صنعت فناوری دارند را دریافت کنند.

 

 

 

 

ارسال نظر

هشتگ‌های داغ

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار