| کد مطلب: ۱۱۱۷۱۷۶
لینک کوتاه کپی شد

آغاز به کار نخستین جشنواره فناورانه روابط‌عمومی کشور با حمایت همراه اول

نخستین جشنواره فناورانه روابط‌عمومی با حضور جمعی از استادان و دانشجویان و دست اندرکاران روابط عمومی کشور و با حمایت همراه اول در دانشگاه علامه طباطبایی آغاز به کار کرد.

آغاز به کار نخستین جشنواره فناورانه روابط‌عمومی کشور با حمایت همراه اول

آرمان ملی آنلاین - به گزارش اداره کل ارتباطات شرکت ارتباطات سیار ایران ، در مراسمی رسمی و با حضور جمعی از استادان، دانشجویان و دست اندرکاران روابط عمومی کشور و در آستانه روز جهانی ارتباطات و روز ملی روابط عمومی، نخستین جشنواره روابط عمومی فناورانه کشور در محل دانشگاه علامه طباطبایی با برگزاری آیین افتتاحیه، به طور رسمی آغاز به کار کرد.

این جشنواره در 6 محور شامل، «بوت کمپ روابط‌عمومی»، «کلیات و مقدمات روابط‌عمومی»، «رسانه در عصر هوش مصنوعی»، «مدیریت ارتباط با رسانه‌ها در روابط‌عمومی»، «مدیریت ارتباط با مشتریان (CRM)» و «تبلیغات بازرگانی» برگزار می شود.

در جریان برگزاری این جشنواره همچنین سه پنل تخصصی با موضوعات، «همزیستی روابط‌عمومی با دنیای رسانه‌ها»، «تاثیر رسانه در توسعه ورزش و گردشگری» و «مدیریت بحران در روابط‌عمومی؛ چالش‌ها و تجربه‌ها» برگزار خواهد شد.

از دیگر بخش های این جشنواره می توان به انتشارات، خبرگزاری ها، سرگرمی های ارتباطی، بخش فناوری و مسابقه ایده ها، نمایش دستاوردها و‌آثار دانشجویان، تجربه کسب و‌کارها و پارک علم‌و‌فناوری و انجمن‌ها و‌اتحادیه های صنفی و دانشجویی کشوری اشاره کرد.

جشنواره روابط عمومی فناورانه از 22 اردیبهشت ماه آغاز شده است و به مدت 5 روز در دانشگاه علامه طباطبایی دایر خواهد بود.

 

ارسال نظر

هشتگ‌های داغ

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار