همزمان با سفر رییس جمهور و هیات دولت به استان فارس صورت پذیرفت؛
حضور مدیر عامل بانک ملی ایران در محل پایگاه میز خدمت دستگاه های زیرمجموعه وزارت امور اقتصادی و دارایی
همزمان با سفر رییسجمهور و هیات دولت به استان فارس که با حضور مدیر عامل بانک ملی ایران و اعضای هیات مدیره صورت گرفت؛ دکتر خواجه نایینی معاون و نماینده تام الاختیار وزیر امور اقتصادی و دارایی از عملکرد مطلوب شبکه بانکی کشور در بررسی توام با پاسخگویی سریع به تقاضاهای مردمی قدردانی کرد.
آرمان ملی آنلاین - به گزارش روابط عمومی بانک ملی ایران، ابوالفضل نجارزاده رییس شورای هماهنگی بانک های کشور در این سفر با حضور در محل پایگاه میز خدمت دستگاه های زیرمجموعه وزارت اقتصاد و دارایی ضمن دیدار با دکتر خواجه نایینی معاون وزیر اقتصاد، از نزدیک در جریان روند پاسخگویی بانک ها به مراجعات مردمی قرار گرفت .
رییس شورای هماهنگی بانک های کشور پاسخگویی در کمترین زمان ممکن و رسیدگی به درخواست ها و انتظارات مردمی را مهمترین هدف میز خدمت وزارت امور اقتصادی و دارایی دانست و خاطرنشان کرد : همه تلاش همکاران شبکه بانکی باید جهت پاسخگویی بموقع و سریع به خواسته ها و انتظارات مردم و رفع نیاز آنها باشد.
وی رفع هوشمندانه نیازهای پولی و مالی هموطنان را وظیفه ذاتی نظام بانکی کشور قلمداد کرد و اظهار داشت : بانک ها باید با نگاه کارشناسی و هدایت گری منابع مالی در مجرای صحیح و نظارت بر گردش منطقی پول، نقش موثر خود را در مهار تورم ایفا کنند.
مدیر عامل بانک ملی ایران بر لزوم رعایت احترام و کرامت انسانی مراجعان تاکید کرد و گفت : باید تقاضاهایی که موجبات اشتغالزایی ، رشد و توسعه اقتصادی را در کشور فراهم می کنند؛ در اولویت بررسی و اقدام قرار گیرند .
مدیر عامل بانک ملی ایران با حضور در جمع مراجعان شخصا تعدادی از تقاضاهای هموطنان را مورد بررسی قرار داده و دستور رسیدگی و اقدام سریع صادر کرد.
گفتنی است در این سفر برخی درخواستها که نیازمند مجوز ادارات مرکزی بود ، در محل پایگاه میز خدمت دستگاه های زیرمجموعه وزارت اقتصاد توسط مدیر عامل و اعضای هیأت مدیره بانک بررسی و دستورات لازم صادر شد .
ارسال نظر