| کد مطلب: ۱۱۴۳۷۸۰
لینک کوتاه کپی شد

جوردی آلبا:

توپ طلا را فقط باید به مسی بدهند

جوردی آلبا، مدافع اینترمیامی، می‌گوید لیونل مسی بهترین بازیکن جهان است و همیشه باید در لیست نامزدهای توپ طلا حضور داشته باشد.

توپ طلا را فقط باید به مسی بدهند

 به گزارش آرمان ملی آنلاین ، لیونل مسی امشب در مراسم فرانس فوتبال حضور نخواهد داشت. برای اولین بار از سال 2003، نه او و نه کریستیانو در میان نامزدهای توپ طلا قرار نگرفتند، جایزه‌‌ای که گفته می‌شود امشب به وینیسیوس جونیور، بازیکن رئال مادرید، می‌رسد.

با وجود قهرمانی در کوپا آمه‌ریکا با آرژانتین، این واقعیت که او در لیگ حرفه‌ای آمریکا بازی می‌کند باعث می‌شود در کانون توجهات نباشد و در لیست نامزدهای این جایزه قرار نگیرد.

مسی سال گذشته به این جایزه دست پیدا کرد و او هشت بار آن را در مجموع به دست آورده است: 2009، 2010، 2011، 2012، 2015، 2019، 2021 و 2023. این بازیکن اهل روساریو در 19 بازی خود تاکنون در مسابقات قهرمانی آمریکا، 20 گل زده و 10 پاس گل ارسال کرده است.

 

دوربین مارکا در میامی حضور یافته تا نظر جوردی آلبا، هم‌تیمی لیونل مسی در اینترمیامی را درباره جایزه فرانس فوتبال بپرسد. آلبا در این خصوص گفت: "من هرگز به توپ طلا اهمیت زیادی نداده‌ام، عمدتاً به این دلیل که بازیکنانی هستند که با آن موافق هستند و برخی از بازیکنان هم موافق نیستند... برای من، لئو همیشه باید در این لیست باشد.

شاید چون او به لیگ حرفه‌ای آمریکا آمده، اهمیتی که باید را برای او قائل نشده‌اند اما لئو همچنان به ایجاد تفاوت ادامه می‌دهد. از نظر من، او بدون شک بهترین بازیکن جهان است و حتی در کشورش، آرژانتین، او هنوز در سطح بالایی است. برای من، او همیشه بهترین خواهد بود، او این را نشان داده است. قابل احترام است که آن را به بازیکن دیگری بدهند، اما این نظر من است."

منبع : ورزش3

ارسال نظر

هشتگ‌های داغ

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار