| کد مطلب: ۱۱۴۱۹۶۹
لینک کوتاه کپی شد

عصبانیت پرسپولیسی‌ها از تیم ملی ازبکستان

هواداران پرسپولیس معتقدند تیم ملی ازبکستان علی‌رغم آگاهی از مصدومیت اورونوف به بازی کردن او اصرار داشته است.

 عصبانیت پرسپولیسی‌ها از تیم ملی ازبکستان

به گزارش آرمان ملی آنلاین ، اوستون اورونوف، ستاره ازبکستانی پرسپولیس در فاصله کوتاه به آغاز فیفادی و در هنگام گرم کردن برای بازی با چادرملو احساس مصدومیت کرد و از ترکیب بیرون گذاشته شد.

درحالی که هواداران پرسپولیس خیال می‌کردند او نیز مانند حسین کنعانی قرار نیست در این فیفادی تیم ملی کشور خود را همراهی کند اما با حضور این بازیکن در تاشکند شاهد بازگشت وی به تمرینات گروهی بودند‌.

البته این بازگشت برای هواداران پرسپولیس خوشحال کننده نبود چراکه وضعیت مصدومیت او به طور واضحی مشخص نشد و با این حال کادرفنی ازبکستان به بازی کردن اورونوف مقابل ایران اصرار داشتند که در نهایت این موضوع رخ داد و این ستاره در ۲۰ دقیقه آخر برابر ایران به زمین رفت اما نتوانست عملکرد چندان راضی کننده‌ای داشته باشد.

 

حالا اما خبر می‌رسد که غیبت اورونوف برابر ازبکستان قطعی شده و با این وضعیت معلوم نیست پرسپولیس بتواند از او مقابل السد بهره ببرد یا خیر. البته این باشگاه پرسپولیس اورونوف را در این موضوع مقصر نمی‌داند چراکه معتقد است او تنها از دستورات مربیان خود پیروی کرده است.

با این حل هواداران پرسپولیس از تصمیمات فدراسیون و کادرفنی ازبکستان عصبانی هستند و شاید فشار بیش از حد گذاشتن برای بازی روی اورونوف تبعات گسترده‌تری برای این ستاره جوان داشته باشد.

منبع : ورزش3

ارسال نظر

هشتگ‌های داغ

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار