| کد مطلب: ۱۱۴۱۴۱۳
لینک کوتاه کپی شد

دو مهره غیرمنتظره در جمع ۱۱ نفر؛

ترکیب ایران مقابل ازبکستان اعلام شد

نفرات منتخب امیر قلعه‌نویی برای شروع دیدار با ازبکستان مشخص شدند.

ترکیب ایران مقابل ازبکستان اعلام شد

به گزارش آرمان ملی آنلاین ، تیم ملی فوتبال ایران که در دو مسابقه ابتدایی خود در مرحله مقدماتی جام جهانی 2026 موفق به کسب دو پیروزی متوالی مقابل قرقیزستان و امارات شد، عصر امروز در سومین دیدارش در این رقابت‌ها به مصاف ازبکستان می‌رود.

ملی پوشان فوتبال ایران از ساعت 17:30 امروز در ورزشگاه ملی تاشکند به مصاف ازبکستان می‌روند و امیدوار هستند مقابل حریف‌شان که آنها نیز 6 امتیازی است، به سومین برد متوالی دست پیدا کنند.

امیر قلعه‌نویی در حالی نفرات آغاز کننده بازی برای ایران مقابل ازبکستان را اعلام کرده که سه تغییر نسبت به آخرین دیدار تیم ملی برابر امارات به وجود آورده و علی نعمتی، سامان قدوس و محمد محبی را جانشین محمدحسین کنعانی‌زادگان، امید نورافکن و مهدی قایدی کرده است.

jpl1hsl3

 

علی نعمتی، مدافع فولاد خوزستان که در فیفا دی قبلی برای نخستین بار تجربه دعوت به اردوی تیم ملی را به دست آورد و در دو مسابقه فرصت حضور در زمین را پیدا نکرد، امروز برای نخستین بار و با توجه به مصدومیت حسین کنعانی، به جمع 11 نفر اصلی رسیده و برابر ازبکستان بازی می‌کند.

علیرضا بیرانوند مثل دیدارهای قبل در ترکیب تیم ملی قرار گرفته و امیدوار است نمایش موثری مقابل خط حمله زهردار ازبکستان داشته باشد و دروازه خود را بسته نگه دارد.

 

w4v3eqdn

شجاع خلیل‌زاده نیز جایگاه ثابت خود در ترکیب تیم ملی ایران را به دست آورده و در کنارش هم علی نعمتی، مدافع چپ‌پای فولاد بازی می‌کند و نخستین بازی ملی خود را برابر ازبکستان تجربه می‌کند.

صالح حردانی و میلاد محمدی، مثل دو مسابقه قبلی تیم ملی ایران مقابل امارات، مدافعان راست و چپ در دیدار با ازبکستان هستند و جلوتر از آنها نیز سعید عزت‌اللهی به‌عنوان هافبک دفاعی بازی می‌کند.

سامان قدوس نیز که مهره مورد علاقه امیر قلعه‌نویی است، هافبک میانی تیم ملی مقابل امارات است که روی دست او، علیرضا جهانبخش به‌عنوان وینگر راست و کاپیتان ایران برابر ازبکستان بازی می‌کند.

 

wrxinlgs

محمد محبی که آخرین بازی ملی خود را در فروردین‌ماه امسال مقابل ترکمنستان انجام داد و به تازگی از مصدومیت فاصله گرفته، به جمع 11 نفر اصلی رسیده و به جای مهدی قایدی در پست وینگر چپ استفاده شده و برابر ازبکستان بازی می‌کند.

مهدی طارمی و سردار آزمون، دو ستاره هجومی تیم ملی ایران مطابق انتظار از ابتدا مقابل ازبکستان بازی می‌کنند و قلعه‌نویی چشم به گلزنی آنها در این دیدار دارد.

ترکیب تیم ملی ایران مقابل ازبکستان را این 11 بازیکن تشکیل می‌دهند:

علیرضا بیرانوند، شجاع خلیل‌زاده، علی نعمتی، صالح حردانی، میلاد محمدی، سعید عزت‌اللهی، سامان قدوس، علیرضا جهانبخش، محمد محبی، مهدی طارمی و سردار آزمون

منبع : ورزش3

ارسال نظر

هشتگ‌های داغ

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار