| کد مطلب: ۱۱۳۹۶۳۳
لینک کوتاه کپی شد

قلبم به درد آمد

بلینگام: طاقت دیدن اشک‌های وینی را نداشتم

جود بلینگام در کانال یوتیوبی خود به گریه‌های وینیسیوس در نشست خبری فصل قبل هنگام صحبت در مورد نژادپرستی اشاره کرد.

بلینگام: طاقت دیدن اشک‌های وینی را نداشتم

به گزارش آرمان ملی آنلاین ، بلینگام در فصل جدیدی از مستند یوتیوبی خود از رنجی که وینیسیوس در مبارزه با نژادپرستی می‌کشد، ابراز تاسف کرد.

در 25 مارس گذشته و در آستانه بازی اسپانیا-برزیل، دیداری در چارچوب مبارزه با نژادپرستی، وینی به گریه افتاد و گفت: «من حالا کمتر و کمتر میل به بازی دارم و تمام چیزی که می‌خواهم این است که فوتبال بازی کنم و سیاه‌پوستان رنج نبرند.»

حرف‌ها و گریه وینیسیوس دل بسیاری از فوتبال‌دوستان از جمله هم‌‌تیمی‌هایش را به درد آورد.

 

2caexbff

بلینگام در این رابطه گفت: «وینی در کنفرانس مطبوعاتی خود بسیار ناراحت به نظر می‌رسید. او وقتی از نژادپرستی صحبت می‌کند، این کار را خیلی خوب انجام می‌دهد و سخت است که وینی را اینگونه ببینیم. وینیسیوسی که من می‌شناسم همیشه لبخند می‌زند و انسانی دلگرم‌کننده است، به همین دلیل گریه‌های او من را بسیار تحت تاثیر قرار داد و طاقت دیدن اشک‌های او را نداشتم. او حتی در مورد توقف بازی و ترک فوتبال صحبت کرد.»

بلینگام اینگونه با ستاره برزیلی همدردی کرد و گفت: «ما باید وقتی به مادرید برگشتیم از او حمایت کنیم و کاری کنیم که او را دوست داشته باشند.»

در این قسمت مستند جود در مورد جشن قهرمانی رئال در لیگ نیز حرف زد: «ما بازیکنان در کنار خانواده‌هایمان بازی بین بارسا و خیرونا را تماشا می‌کردیم. عالی بود و لذت بردیم. خیلی خوب بود و هر بار که خیرونا گل می‌زد، اتاق منفجر می‌شد. آنها 2-4 باختند و ما زودتر کادیز را با سه گل برده بودیم.»

ارسال نظر

هشتگ‌های داغ

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار