| کد مطلب: ۱۱۳۷۸۷۰
لینک کوتاه کپی شد

ترفند ویژه گاریدو برای مهار ستاره‌های الاهلی

پرسپولیس در حالی در اولین دیدار خود در لیگ نخبگان مقابل الاهلی قرار می‌گیرد که تیم عربستانی ستاره‌های معروف فوتبال دنیا را در اختیار دارد.

 ترفند ویژه گاریدو برای مهار ستاره‌های الاهلی

به گزارش آرمان ملی آنلاین ؛ پرسپولیس در اولین دیدار خود در لیگ نخبگان آسیا به مصاف الاهلی عربستان می رود. سرخپوشان تهرانی در حالی مقابل حریف صاحبنام خود قرار می گیرند که سبزپوشان عربستانی ستاره‌هایی همچون فیرمینو و ریاض محرز را در اختیار دارند. گاریدو سرمربی پرسپولیس برای این دیدار هدف اولش این است که گلی دریافت نکند و بتواند بدون شکست عربستان را ترک کند.

خوان گاریدو اگرچه در صحبت‌های قبل از بازی خودش بر این تاکید داشت که تیمش برای برد به مصاف الاهلی می‌رود اما شکل تمرینات سرخپوشان نشان داد سرمربی اسپانیایی به دنبال یک بازی تدافعی و بسته مقابل تیم پرستاره عربستانی است. درواقع گاریدو در نظر دارد تیمش توپ و میدان را تقریبا در اختیار حریف قرار داده و سعی کند تیمش جمع و عقب بازی کند اما به محض توپ‌گیری از حریف آن را با استفاده از پاس‌های بلند برای وینگرها و مهاجم نوک تبدیل به ضدحمله کند.

گاریدو خوب می‌داند اگر قرار باشد به ستاره‌های تیم الاهلی از جمله ایوان تونی، الکساندر، کسیه، فیرمینو، ریاض محرز و ویگای فضا دهد آنها می‌توانند با یک حرکت نتیجه بازی را تغییر دهند. با این تفاصیل اگر گاریدو حتی از سه هافبک دفاعی در مرکز میدان بهره گرفت اصلا نباید تعجب کرد. ناگفته نماند مدافعان کناری سرخپوشان ازجمله میلاد محمدی و ایوب العملود نیز در بازی امشب بیشتر وظایف دفاعی برعهده خواهند داشت و کمتر اجازه نفوذ پیدا خواهند کرد.

نکته قابل توجه اینکه تیم الاهلی هم تیمی است که با دو سیستم ۱-۳-۲-۴ و ۱-۴-۱-۴ بازی می‌کند و در بازی با النصر هم بازی بسته و تدافعی را در دستورکار قرار داده بود تا حدی که از نظر مالکیت توپ یاران رونالدو شرایط بهتری داشته و موقعیت‌های زیادی را هم روی دروازه ادوارد ‌مندی داشتند.  

 

منبع : خبر ورزشی

ارسال نظر

هشتگ‌های داغ

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار