| کد مطلب: ۱۱۳۷۸۱۵
لینک کوتاه کپی شد

گاریدو پرسپولیس را هجومی چید/ ترکیب احتمالی مقابل الاهلی

گاریدو مقابل الاهلی، شاگردانش را احتمالا با یک تغییر نسبت به بازی گذشته این تیم، راهی میدان می‌کند.

گاریدو پرسپولیس را هجومی چید/ ترکیب احتمالی مقابل الاهلی

به گزارش آرمان ملی آنلاین، پرسپولیس دوشنبه ۲۶ شهریور در چارچوب اولین دیدار خود در لیگ نخبگان آسیا از ساعت ۲۱:۳۰ در ورزشگاه پرنس فیصل جده به مصاف تیم پرستاره الاهلی می‌رود.

برای سرخ‌ها کسب سه امتیاز این دیدار حساس مقابل الاهلی که تا بن دندان مسلح است، هم حیاتی است هم سخت!

از این رو گاریدو می‌خواهد نهایت استفاده را از داشته‌هایش مقابل حریف عربستانی ببرد و بدون توجه به مهره‌های حریف فقط به دنبال کسب پیروزی یا حداقل امتیازات باشد.

حضور آلکسی گندوز، دروازه‌بان الجزایزی سرخ‌ها در قفس توری پرسپولیس بدیهی است و‌ تقابل او با هموطنش یعنی ریاض محرز از نکات جالب این بازی است. 

در خط دفاعی با توجه به مصدومیت مرتضی پورعلی‌گنجی، گولسیانی و کنعانی زادگان دو مدافع ملی‌پوش در قلب دفاعی پرسپولیس قرار می‌گیرند و در کناره‌ها نیز به مانند بازی گذشته ایوب العملود در سمت راست و میلاد محمدی در سمت چپ قرار می‌گیرند.‌ گاریدو برنامه ویژه‌ای برای ارسال‌های این دو بازیکن روی سر مهاجمان تیمش دارد. 

در خط میانی، ترکیب پرسپولیس نسبت به بازی گذشته دستخوش تغییر خواهد شد و سعید صادقی که تا کنون در پست وینگر قرار می‌گرفت، قرار است در این بازی با مسعود ریگی در پست‌های ۶ و ۸ قرار گیرند. باید دید عملکرد آن‌ها در مقابل هافبک نامداری چون محرز چگونه خواهد بود.‌

اوستون اورونوف و فرشاد احمدزاده نیز به ترتیب در پست‌های وینگر چپ و راست قرار می‌گیرند. اورونوف که با مصدومیت خفیفی در تیم ملی ازبکستان مواجه شده بود، در این بازی به میدان می‌رود و به نوعی برگ برنده سرخپوشان مقابل الاهلی خواهد بود. 

‌گاریدو برای خط حمله تیمش از سبک اوسمار و یحیی استفاده می‌کند و در کنار علی علیپور که در نوک حمله قرار گرفته، وحید امیری به عنوان مهاجم کاذب حضور خواهد داشت. 

ارسال نظر

هشتگ‌های داغ

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار