| کد مطلب: ۱۱۳۵۹۵۷
لینک کوتاه کپی شد

تهران گرم‌تر از دبی برای سردار!

مهاجم تیم ملی با آمادگی کامل و در شرایطی متفاوت تیم ملی را مقابل قرقیزستان همراهی خواهد کرد.

 تهران گرم‌تر از دبی برای سردار!

 به گزارش آرمان ملی آنلاین ، روزی که سردار آزمون تصمیم گرفت از بوندسلیگا به امارات بیاید، انتقاداتی را متوجه خود دید. پیش‌بینی منتقدان این بود که انتقال سردار از بالاترین سطوح فوتبال باشگاهی دنیا به لیگ نه چندان مطرح امارات روی کیفیت او اثر منفی خواهد گذاشت ولی سردار راهش را رفت و جواب منتقدان را هم به خوبی داد.

او تا به الان در فصل جدید فوتبال امارات حسابی برای تیم شباب الاهلی درخشیده. این تیم در 5 بازی اخیرش 10 گل زده دارد که 5 گل را سردار آزمون به ثمر رسانده. در واقع سردار به‌جز در روز باخت یک بر صفر به الغرافه، در تمام بازی‌های شباب الاهلی گلزنی کرده و در قامت ستاره بی‌چون و چرای تیم جدیدش ظاهر شده. در نظر بگیرید که شباب الاهلی تا به اینجای کارش در لیگ امارات 9 امتیازی است و سردار آزمون روی کسب هر 9 امتیاز تاثیر مستقیم داشته و گرمای شدید دبی هم روی کار او اثری ندارد.

 

r2p5xor3

حالا سردار از زمان حضورش در امارات برای اولین‌بار قرار است تیم ملی را همراهی کند. آن هم در شرایطی که تیم ملی برای اولین‌بار می‌خواهد در ورزشگاه نقش جهان اصفهان به میدان برود. ورزشگاهی که سردار آزمون اولین گلش برای شباب الاهلی را در آنجا وارد دروازه سپاهان کرد. همه این‌ها باعث شده تا اتمسفر حاکم بر این اردوی تیم ملی برای سردار کمی متفاوت از دیگر شاگردان قلعه‌نویی باشد.

این تصویری از تمرین روز گذشته تیم ملی است که سردار در هوای گرم کمپ تیم ملی با کمک شجاع از روی زمین بلند می‌شود.

 

منبع : ورزش3

ارسال نظر

هشتگ‌های داغ

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار