| کد مطلب: ۱۱۳۵۷۹۳
لینک کوتاه کپی شد

شایعات جذاب در حوالی لیست پرسپولیس؛ توافق با مهاجم جدید؟

سرخ‌پوشان پایتخت برای تکمیل فعالیت خود در بازار نقل‌وانتقالات تابستانه به دنبال جذب یک عنصر هجومی جدید هستند.

شایعات جذاب در حوالی لیست پرسپولیس؛ توافق با مهاجم جدید؟

به گزارش آرمان ملی آنلاین، پرسپولیس در بازار نقل‌وانتقالات تابستانه کار خود را با جذب الکسیس گندوز، ایوب العملود، میلاد محمدی، فرشاد احمدزاده و علی علیپور پیش برد و سرخ‌پوشان پایتخت در پست‌های مختلف ترکیب خود را تقویت کرده‌اند. با این وجود، گفته می‌شود که خوان کارلوس گاریدو، سرمربی اسپانیایی سرخ‌پوشان پایتخت از وضعیت تیمش در فاز تهاجمی رضایت کافی را ندارد و از مدیران باشگاه خواسته تا اقدام به جذب بازیکن جدید کنند.

سرخ‌پوشان پایتخت که هنوز سرنوشت احیای یکی از ۲ سهمیه خارجی‌شان نامشخص است، فعلاً در فهرست خود یک جای خالی برای جذب بازیکن خارجی دارند و براساس درخواست گاریدو، گفته می‌شود که مدیران باشگاه پرسپولیس رایزنی‌های خود برای جذب یک وینگر و یا مهاجم خارجی را آغاز کرده‌اند. بعد از بررسی گزینه‌های مختلف موجود در بازار نقل‌وانتقالات تابستانه، از آرون بوپندزا به عنوان جدی‌ترین هدف نقل‌وانتقالاتی سرخ‌پوشان پایتخت یاد می‌شود.

مهاجم گابنی در تیررس گاریدو

آرون بوپندزا در شرایطی نامش به عنوان جدی‌ترین گزینه مدنظر سرخ‌پوشان پایتخت در بازار نقل‌وانتقالات تابستانه به میان آمده که پست تخصصی او مهاجم هدف است و جذب این بازیکن گابنی می‌تواند با توجه به حضور علی علیپور و عیسی آل‌کثیر و البته ابوالفضل بابایی، رقابت را در خط حمله سرخ‌پوشان پایتخت به اوج خود برسد؛ به‌ویژه آنکه علیپور و آل‌کثیر در زمینه گلزنی فعلاً ناموفق بوده‌اند و صفر گل و البته یک پاس گل در کارنامه آن‌ها در فصل جدید دیده می‌شود.

بوپندزا در فصل گذشته، عضوی از تیم سینسیناتی آمریکا بود و در لیگ ام‌ال‌اس در ۱۴ مسابقه به میدان رفت و ۲ گل زده در کارنامه او دیده می‌شود. ضمن آنکه در رقابت‌های باشگاهی کونکاکاف هم او برای سینسیناتی به میدان رفت و توانست در ۳ بازی، یک گل بزند. در کارنامه مهاجم گابنی مدنظر پرسپولیسی‌ها، ثبت ۸ گل در ۳۵ مسابقه برای تیم ملی گابن به چشم می‌خورد و او تجربه حضور در لیگ‌های مختلف را در کارنامه‌اش دارد و توانسته آمار جالب‌توجهی را از خود به جای بگذارد.

دنیاگردی ستاره گابنی در ترکیه، فرانسه، قطر، عربستان و پرتغال!

مهاجم ۲۸ ساله مدنظر پرسپولیسی‌ها بیشترین بازی خود در عرصه باشگاهی را برای تیم حتااسپور ترکیه انجام داده که توانسته در ۳۸ مسابقه برای این تیم ۲۲ گل به‌ثمر برساند. او در دوران حضورش در تیم پائو فرانسه، ۱۳ بار برای این تیم در ۲۱ بازی گل زد و جالب آنکه این مهاجم گابنی بیگانه با جو فوتبال باشگاهی در قاره آسیا نیست؛ چرا که تجربه بازی در تیم‌های العربی قطر و الشباب عربستان را در کارنامه‌اش دارد و آمار جالب‌توجهی را هم در تیم‌های آسیایی توانسته از خود به جای بگذارد.

بوپندزا در دوره حضورش در العربی، در ۲۰ مسابقه توانست ۹ گل به‌ثمر برساند و ۵ گل هم برای تیمش ساخت و در دوره کوتاه حضور او در الشباب عربستان هم این مهاجم گابنی، ۱۱ گل در ۱۷ بازی برای این تیم به‌ثمر رساند. بازخوانی کلی آمار و ارقام مهاجم گابنی که تجربه بازی در فوتبال باشگاهی پرتغال را هم دارد، نشان می‌دهد که او در ۱۹۰ بازی باشگاهی توانسته ۷۸ گل بزند و ۱۸ بار هم در نقش گل‌ساز درخشیده که آمار ویژه‌ای محسوب می‌شود.

از گمانه‌زنی رسانه‌های ترکیه‌ای تا سکوت پرسپولیسی‌ها!

مسئولان باشگاه پرسپولیس در روز‌های گذشته به صراحت درباره احتمال انتقال علی قلی‌زاده صحبت می‌کردند که سرانجام این اتفاق رخ نداد، اما به نظر می‌رسد که رایزنی‌ها با مهاجم گابنی قرار است در سکوت خبری انجام شود؛ به‌ویژه آنکه او به عنوان بازیکن آزاد در پنجره تابستانی حضور دارد و این مسئله می‌تواند به سود پرسپولیسی‌ها باشد. جالب آنکه رسانه‌های ترکیه‌ای پیرامون مذاکرات انجام شده از سوی سرخ‌پوشان با بوپندزا اطلاع‌رسانی می‌کنند، اما سکوت مسئولان باشگاه پرسپولیس ادامه دارد!

پرسپولیسی‌ها بعد از کسب ۵ امتیاز از ۳ بازی ابتدایی خود در فصل جدید، باید خود را برای جدال با الاهلی عربستان آماده کنند؛ مسابقه‌ای که روز بیست‌وششم شهریورماه برگزار می‌شود و طبق آخرین خبرها، تلاش مدیران باشگاه پرسپولیس بر این است که بتوانند مهاجم موردنظر گاریدو را به سرعت به جمع بازیکنان تیم‌شان اضافه کنند تا کاروان سرخ‌پوشان پایتخت با تمام قوا برای دوئل با الاهلی عازم عربستان شود؛ آن‌هم در حالی‌که به تازگی سبزپوشان موفق به جذب ایوان تونی شده‌اند و حالا پرسپولیسی‌ها هم درصدد آن هستند تا خط حمله خود را تقویت کنند که باید دید مذاکرات با بوپندزا مثبت پیش خواهد رفت یا خیر.

ارسال نظر

هشتگ‌های داغ

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار