| کد مطلب: ۱۱۳۵۶۲۴
لینک کوتاه کپی شد

با حضور تراکتور و سپاهان، قهرمانی ساده نیست

مربی سابق پرسپولیس: خلاقیت اورونوف برد را رقم زد

مهدی حسینی‌نسب حرکت انفرادی و درخشش اورونوف را عامل اصلی برد پرسپولیس می‌داند.

مربی سابق پرسپولیس: خلاقیت اورونوف برد را رقم زد

 به گزارش آرمان ملی آنلاین ، مهدی حسینی‌نسب، پیشکسوت باشگاه پرسپولیس، در مورد شرایط دیدار این تیم با فولاد خوزستان صحبت کرد و بر این باور است که درخشش اورونوف دلیل اصلی پیروزی پرسپولیس بوده است.

حسینی‌نسب در ابتدا گفت: برد امروز پرسپولیس به خاطر بازی خوب تیمی نبود. تا زمانی که گلی زده نشده بود، هیچ هیجانی در بازی وجود نداشت. این یک بازی فیزیکی و پربرخورد بود که باعث شد زیبایی مسابقه کاهش یابد. همچنین، نگه داشتن بازی توسط داور و استفاده از VAR باعث شد ریتم بازی از دست دو تیم خارج شود.

او در ادامه عنوان کرد: مشکلی که پرسپولیس را آزار می‌دهد، نبود بازیکنانی است که بتوانند لایه‌های دفاعی حریف را بشکنند، مانند ترابی.

حسینی‌نسب با تمجید از عملکرد اورونوف گفت: برد پرسپولیس به خلاقیت اورونوف بستگی داشت که توانست کمبودهای پرسپولیس را برطرف کند، در لحظاتی که بازی برای پرسپولیس گره خورده بود او پا به توپ شد و توانست برای این تیم گلزنی کند.

حسینی‌نسب همچنین به شناخت یحیی از پرسپولیس اشاره کرد و گفت: اینکه سرمربی تیم حریف را کاملاً بشناسد، کافی نیست. زیرا وقتی حریف بازیکنان باکیفیتی در اختیار دارد، در یک لحظه می‌تواند همه معادلات را برهم بزند و گل‌محمدی نمی‌توانست در آن لحظه کاری انجام دهد.

او در انتها گفت: این پیروزی شاید در آینده به پرسپولیس کمک کند تا با روحیه و انگیزه بهتری به میدان حاضر شود اما آنها کار سختی برای قهرمانی دارد، به خصوص با وجود تیم‌های تراکتور و سپاهان رسیدن به قهرمانی راحت نخواهد بود.

منبع : ورزش3

ارسال نظر

هشتگ‌های داغ

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار