| کد مطلب: ۱۱۳۵۶۲۳
لینک کوتاه کپی شد

تا وینی هست، کیلیان نمی‌درخشد

بهترین خبر برای امباپه: وینیسیوس در عربستان!

در فرانسه معتقدند امباپه مهاجم نوک نیست و با وجود وینیسیوس در وینگر چپ رئال، هرگز فرصت درخشش نخواهد داشت.

بهترین خبر برای امباپه: وینیسیوس در عربستان!

 به گزارش آرمان ملی آنلاین ، دنیل ریولو، کارشناس مشهور فرانسوی، وضعیت این روزهای امباپه در رئال را تجزیه و تحلیل کرد و اطمینان داد که او بازیکنی برای پست 9 نیست و باید در وینگر چپ باز یکند.

سه بازی، صفر گل و صفر پاس گل، آمار کیلیان امباپه در لالیگاست. عملکرد بد او مورد توجه کارشناسان فرانسوی قرار گرفته و معتقدند او نمی‌تواند و نباید به عنوان یک مهاجم مرکزی بازی کند.

 

amt3tljq

دنیل ریولو اطمینان داد که کارلو آنچلوتی با همان معضلی روبرو شده که زمانی دشان و انریکه روبرو بودند: پست ایده‌آل برای کیلیان.

ریولو گفت: «ما خواهیم دید که آیا پست 9 برای امباپه راه حلی برای آینده است یا خیر. در شروع فصل آنچلوتی مانند لوئیز انریکه و دشان او را به پست 9 برده اما می‌بینیم که کارساز نیست. امباپه هرگز 9 نبوده و هرگز هم نخواهد بود. چیزی که من 1000 بار تکرار کرده ام این است که امباپه هرگز مهاجم نوک نخواهد شد. سال گذشته به لوئیز انریکه این را گفتم و حالا به آنچلوتی می‌گویم. امباپه باید در وینگر چپ بازی کند.»

ریولو تایید کرد که تغییر پست امباپه در رئال دشوار خواهد بود زیرا وینیسیوس آنجاست: «این به ضرر هر دو بازیکن خواهد شد و بلاتکلیف شدن وینیسیوس و امباپه، ایجاد مشکل دیگری برای رئال مادرید است. امباپه را کمی خسته و کلافه می‌بینم و تا وقتی وینیسیوس در رئال باشد، شرایط کم و بیش همین خواهد بود. شاید سال بعد با رفتن وینیسیوس به عربستان این مشکل حل شود.»

منبع : ورزش3

ارسال نظر

هشتگ‌های داغ

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار