| کد مطلب: ۱۱۳۵۵۲۵
لینک کوتاه کپی شد

نگرانی رئال:

وینیسیوس مثل همیشه نیست!

رئال مادرید نگرانی‌های زیادی درباره وضعیت روحی وینیسیوس جونیور دارد.

 وینیسیوس مثل همیشه نیست!

 به گزارش آرمان ملی آنلاین ، در رئال مادرید نگرانی‌هایی درباره وضعیت وینیسیوس جونیور، مهاجم برزیلی، وجود دارد. مربیان و مدیران باشگاه احساس می‌کنند که وینیسیوس در دو هفته گذشته همان بازیکن همیشگی نبوده است. او در بازی مقابل آتالانتا عملکرد خوبی داشت اما شروع لیگ نشان داده که شرایط وینیسیوس عادی نیست. بازی مقابل لاس پالماس تمام شک‌ها را تأیید کرد و یک آژیر هشدار را به صدا درآورد.

خبرهایی که هفته‌های گذشته درباره تمایل فوتبال عربستان به جذب وینیسیوس منتشر شد، از دیدگاه باشگاه به عنوان دلیل اصلی عدم تمرکز وینیسیوس دیده می‌شود. واقعیت این است که تیم به خوبی کار نمی‌کند و آنچه که به نظر می‌رسید یک تیم با ماشین گلزنی کامل باشد، به یک سبک بازی بی‌نظم و بدون ایده تبدیل شده است، و در بسیاری از لحظات هر بازیکن به تنهایی بازی می‌کند، به ویژه در خط حمله.

وینیسیوس تنها بازیکنی نیست که نگرانی‌هایی درباره او وجود دارد، زیرا توجه‌ها به رودریگو نیز معطوف شده است که در بازی مقابل لاس پالماس پس از ورود به میدان در نیمه دوم، کمکی نکرد. واقعیت این است که هر دو بازیکن به روش‌های مختلف، تنها موارد عدم قطعیت درباره آینده خود در تابستان جاری را ایجاد کرده‌اند. وینیسیوس از طریق مصاحبه با CNN و رودریگو با استفاده از محیط و شبکه‌های اجتماعی خود، تمایل خود را برای ماندن در رئال مادرید و کسب عناوین بیشتر تأیید کرده‌اند، اما رفتار و حرکات آن‌ها همانند گذشته نیست. کمبود شدت، انگیزه و به ویژه اثربخشی وجود دارد.

 

jbxhr0y0

آنچلوتی قبل از بازی مقابل لاس پالماس از تیم خواسته بود که سرعت، پویایی و تعهد داشته باشند. پاسخ تیم فاجعه‌بار بود، به ویژه در نیمه اول. گلی که دریافت شد، با آن بی‌تفاوتی دفاعی‌ای که نشان داده شد، همه چیز را به خوبی نشان داد. مربی می‌گوید که مشکل را شناسایی کرده است، فاصله بین خطوط، نگاه کردن به پایین و نه به هم‌تیمی‌ها و به ویژه نبود همبستگی، چیزی است که از ابتدای فصل به وضوح دیده می‌شود و تیم را تحت تأثیر قرار داده است.

منبع : ورزش3

ارسال نظر

هشتگ‌های داغ

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار