| کد مطلب: ۱۱۳۵۴۴۶
لینک کوتاه کپی شد

ساعت بازی پرسپولیس و فولاد جمعه ۹ شهریور

پرونده هفته سوم لیگ برتر امروز با برگزاری چهار دیدار بسته خواهد شد که در این بین مهمترین بازی را این بار سرخپوشان تهران و اهواز به میزبانی تیم پایتخت‌نشین در قزوین برگزار خواهند کرد.

ساعت بازی پرسپولیس و فولاد جمعه ۹ شهریور

به گزارش آرمان ملی آنلاین، در ادامه هفته سوم مسابقات فوتبال لیگ برتر باشگاه‌های کشور امروز (جمعه) چهار دیدار در شهر‌های مختلف برگزار می‌شود که در مهمترین بازی، تیم فوتبال پرسپولیس در قزوین به مصاف فولاد خوزستان می‌رود. کمتر ۲۴ ساعت بعد از رویارویی آبی‌های تهران و اهواز این بار سرخپوشان این دو شهر در قزوین مقابل هم قرار می‌گیرند.

سپاهان اصفهان - شمس آذر قزوین

سپاهان تنها تیم شش امتیازی تا پایان هفته دوم بود و با برتری روز گذشته تراکتور تبریز برابر هوادار، عصر امروز دنبال بازگشت به صدر جدول است. سپاهان که اخیراً دو بازیکن خارجی جدید جذب کرده است، امسال در تلاش برای رسیدن به قهرمانی است و دوست ندارد به راحتی امتیازی از دست بدهد. سپاهانی‌ها به دلیل ترمیم چمن ورزشگاه نقش جهان اصفهان امروز در ورزشگاه امام خمینی (ره) اراک به مصاف حریف خود می‌روند. شمس آذر بدون شک امروز کار سختی مقابل حریف پرمهره‌اش دارد، اما شاگردان سعید دقیقی که سال گذشته نشان دادند می‌توانند یقه هر تیمی را بگیرند، امروز هم دنبال ایستادن جلوی تیم مورایس هستند. شمس آذری‌ها از دو بازی گذشته خود یک امتیاز اندوخته دارند.

نساجی مازندران - گل‌گهر سیرجان

گل دقیقه ۵+۹۰ محمد عباس‌زاده در بازی هفته گذشته نساجی برابر آلومینیوم اراک لبخند را به اردوی این تیم و ساکت الهامی بازگرداند. نساجی لیگ را با شکستی خانگی آغاز کرد و طبیعتاً امروز دنبال کسب اولین سه امتیاز فصل جاری است. گل‌گهری‌ها نیز فصل را به مانند نساجی با شکست شروع کردند، اما هفته گذشته برابر حریف خود به برتری دست یافتند. گل‌گهر برای اینکه همچنان شانس بودن در جمع مدعیان را داشته باشد، باید از چنین بازی‌هایی امتیاز بگیرد، اتفاقی که هفته اول در خانه ملوان رخ نداد.

ملوان بندرانزلی- چادرملو اردکان

نمایش هفته گذشته شاگردان مازیار زارع برابر استقلال امید‌ها را برای انزلی‌چی‌ها زنده کرد که تیم‌شان به مانند فصل گذشته نتایج درخشانی بگیرد. ملوانان با کسب چهار امتیاز اندوخته خوبی داشته و قصد دارند با شکست چادرملو به روند خوب‌شان ادامه دهند. چادرملو هم که جزو تیم‌های تازه صعودکرده به لیگ برتر است تنها یک امتیاز دارد و در تلاش است در انزلی امتیاز بگیرد و به استقبال تعطیلی دو هفته‌ای لیگ برتر برود.

پرسپولیس - فولاد خوزستان

شاگردان گاریدو با توجه به شکست شب گذشته استقلال، فرصتی خوبی دارند تا هم از رقیب سنتی خود پیش بیفتند و هم به وضعیت‌شان در جدول سر و سامان ببخشند. سرخپوشان هنوز بردی را در این فصل تجربه نکرده‌اند و دنبال کسب نخستین پیروزی هستند. پرسپولیسی‌ها هفته گذشته برابر تراکتور تبریز در آخرین دقایق شکست را با تساوی عوض کردند تا با روحیه‌ای بهتر مهیای دیدار با تیمی شوند که سرمربی‌اش تا همین فصل قبل هدایت آن‌ها را بر عهده داشت. یحیی گل‌محمدی که در چند فصل گذشته با پرسپولیس انواع و اقسام جام‌های داخلی را کسب کرد، امشب روی نیمکت فولاد می‌نشیند، رخ در رخ گاریدو با انگیزه شکست تیمی که با آن سه قهرمانی لیگ برتر را به دست آورده است.

همین ملاقات اجتناب‌ناپذیر تمام حواشی این بازی را تحت‌الشعاع قرار داده است، مثلاً اینکه پرسپولیس هنوز در فصل جاری نبرده، کلین‌شیتی نداشته، مهاجمانش در فصل جدید گلی نزده‌اند و به خاطر آماده نبودن ورزشگاه آزادی فعلاً در اراک و قزوین میزبانی می‌کند.

برنامه بازی‌های امروز به شرح زیر است:

جمعه ۹ شهریور ۱۴۰۳

سپاهان اصفهان - شمس آذر قزوین، ساعت ۱۹:۱۵، ورزشگاه امام خمینی (ره) اراک

نساجی مازندران - گل‌گهر سیرجان، ساعت ۱۹:۱۵، ورزشگاه شهید وطنی قائمشهر

ملوان بندرانزلی - چادرملوی اردکان، ساعت ۱۹:۳۰، ورزشگاه سیروس قایقران بندرانزلی

پرسپولیس - فولاد خوزستان، ساعت ۱۹:۳۰، ورزشگاه سردار آزادگان قزوین

نتایج بازی‌های روز گذشته را در زیر مشاهده می‌کنید:

هوادار صفر - تراکتور تبریز ۴

مس رفسنجان ۳ - آلومینیوم اراک یک

خیبر خرم‌آباد یک - ذوب‌آهن اصفهان یک

استقلال خوزستان یک - استقلال صفر

 

 

ارسال نظر

هشتگ‌های داغ

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار