| کد مطلب: ۱۱۳۳۴۰۱
لینک کوتاه کپی شد

سرمربی تیم‌ملی وزنه‌برداری: حقوقم از حقوق آبدارچی فدراسیون کمتر است

سرمربی تیم ملی وزنه برداری درباره عملکرد ایران در المپیک پاریس صحبت کرد.

سرمربی تیم‌ملی وزنه‌برداری:  حقوقم از حقوق آبدارچی فدراسیون کمتر است

به گزارش آرمان ملی آنلاین ؛ نواب نصیرشلال سرمربی تیم ملی وزنه برداری که صحبتهایش در پاریس بعد از المپیک حسابی جنجالی شده بود، در صفحه شخصی خود ویدیویی منتشر کرد.

نصیرشلال گفت: در پاریس وزنه برداری را به ویرانه تشبیه کرده بودم که تعبیر درستی است. ویرانه فقط خرابی نیست شرایط وزنه واقعا همین بوده. برای المپیک نها ۲ ورزشکار داشتیم که قابل تغییر نبودن و اگر هم بودن نفر بهتر نداشتیم. به عنوان مثال در مسابقات قهرمانی کشور پشت نفرات اول، نفرات بعدی تا ۵۰ کیلو اختلاف رکورد داشتند.  این نشان می دهل اگر اتفاقی برای یکی بیفتد، نفر جانشین نداریم

وی درباره وزنه برداران المپیکی گفت: المپیکی ها در یک سال مسابقه رشد ‌کردند. ناراحتی من فقط برای بچه هاست. نتیجه المپیک با توجه به رکورد رقبا قابل پیش بینی بود. برای علی و مصطفی بابت یک سال اردو و تمرین سخت ناراحتم. در ۶ ماه کلن یک نصف روز بیرون بودند. حتی یک جلسه تمرین را از دست ندادند. هر دو حرکت پایانی این دو می‌شد به مدال ختم شود. علی در یک ضرب رشد فوق العاده داشت و می‌توانست مدال بگیرد.

وی افزود: سطح مسابقات بالا بود و رکوردهای مهمی ثبت شد که از المپبک سیدنی بی سابقه بود. ما نتیجه گرا هستیم و تلاش بچه ها دیده نشد. شرمنده مردم هستیم نه مسئولین.

نصیرشلال درباره انتقادات بیان کرد: گفته بودند اموالم اعلام بشود. این برای افراد سیاسی هست نه من که حقوق من از آبدارچی هم کمتر بود.

وی درباره ادامه همکاری با تیم ملی وزنه برداری گفت: این هفته جلسه ای با انوشیروانی داریم و برای ادامه به جمع بندی می‌رسیم البته اصراری به ماندن ندارم.

 

منبع : خبر آنلاین

ارسال نظر

هشتگ‌های داغ

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار