| کد مطلب: ۱۱۳۲۹۶۱
لینک کوتاه کپی شد

وعده امیدوارکننده به پرسپولیس در مورد سهمیه خارجی

بعد از بیانیه پرسپولیس و جواب سریع و رسمی سازمان لیگ در مورد کسر دو سهمیه خارجی بابت کم بازی کردن وحدت هنانوف و نبیل باهویی، خبری منتشر شد که دو سهمیه خارجی این تیم می‌سوزد و باتوجه به اینکه سرخ‌ها اکنون چهار بازیکن خارجی دارند، پرسپولیس دیگر نمی‌تواند در مارکت خارجی دنبال جذب بازیکن باشد‌.

وعده امیدوارکننده به پرسپولیس در مورد سهمیه خارجی

به گزارش آرمان ملی آنلاین، حالا اما محمدرضا کشوری‌فرد در گفت‌وگو با فارس، درمورد اعتراض باشگاه پرسپولیس به ابطال 2 سهمیه جذب بازیکنان خارجی این تیم، گفت: مشکل پرسپولیس درمورد وحدت هنانوف حل شده و می‌توانند به جای او بازیکن جدید جذب کنند. در مورد نبیل باهویی نیز منتظر اعلام نظر کمیته وضعیت هستیم زیرا در این کمیته در حال بررسی مدارک پزشکی او است.

وی درخصوص اینکه باشگاه پرسپولیس اعتقاد دارد با توجه به قرارداد 3 ساله هنانوف، این قانون نباید عطف به ما سبق شود، توضیح داد: این حرف درست است و به همین دلیل سهمیه‌شان به‌خاطر استفاده از هنانوف نمی‌سوزد اما باید وضعیت نبیل باهویی در کمیته وضعیت بررسی شود.

به این ترتیب پرسپولیس همچنان می‌تواند به جذب یک دفاع چپ خارجی امیدوار باشد و دفاعیات پرسپولیس در خصوص نبیل باهویی و مصدومیت او در دیدارهایی که حضور نداشته ادامه خواهد داشت.

 

 

ارسال نظر

هشتگ‌های داغ

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار