| کد مطلب: ۱۱۳۲۴۶۲
لینک کوتاه کپی شد

رویای ستاره جدید: برای قهرمانی به بارسا آمدم!

دنی اولمو می‌گوید تمام تلاشش را برای کمک به بارسلونا در کسب قهرمانی در رقابت‌های مختلف در فصل آینده به کار خواهد گرفت.

 رویای ستاره جدید: برای قهرمانی به بارسا آمدم!

 به گزارش آرمان ملی آنلاین ، تلاش‌های مدیران بارسلونا برای به خدمت گرفتن دنی اولمو از لایپزش بالاخره به نتیجه رسید و این بازیکن ساعتی قبل با امضای قراردادی ۵ ساله رسما به این باشگاه پیوست تا از فصل آینده با پیراهن این تیم در رقابت‌های لالیگا و لیگ قهرمانان اروپا به میدان برود.

او حالا آماده است تا به زودی به تمرینات بارسا اضافه شود و دوست دارد هرچه زودتر در کنار ستاره‌های این تیم مانند روبرت لواندوفسکی و پدری و لامین یامال به میدان برود و به آنها برای کسب قهرمانی در جام‌های مختلف در فصل آینده کمک کند.

این ستاره اسپانیایی پس از امضای قراردادش به سایت رسمی باشگاه بارسلونا گفت:« من واقعا بی‌صبرانه منتظرم تا کارم را شروع کنم. روزهای پر تنشی را پشت سر گذاشتم اما همه چیز خیلی سریع پیش رفت و من تمام عمر از لایپزش سپاسگزار خواهم بود. همه برای این مرحله جدید آماده هستیم.

 

ebvg2pkc

من می‌توانم انعطاف‌پذیری و کیفت و لمس توپ اول خوب خودم را در اختیار تیم هانسی فلیک قرار دهم. خیلی منتظر هستم تا دی‌یونگ و لواندوفسکی را ببینم و در کنارشان در زمین بازی کنم. این تیم بازیکنان باکیفیت بسیاری دارد. من آماده هستم. می‌خواهم برای پیروزی در این تیم مشارکت داشته باشم و برنده شوم.

بارسا تلاش زیادی برای به خدمت گرفتن من در طول چند سال اخیر و خصوصا امسال انجام داد و این چیزی است که به خاطرش بسیار سپاسگزار هستم. به این که آنها من را می‌خواستند و حالا اینجا هستم افتخار می‌کنم. حالا باید به دنبال کسب پیروزی و جام باشیم چون ما بارسا هستیم و باید در همه رقابت‌ها مدعی قهرمانی باشیم.»

منبع : ورزش3

ارسال نظر

هشتگ‌های داغ

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار