| کد مطلب: ۱۱۳۲۲۶۳
لینک کوتاه کپی شد

۶۰ میلیون یورو برای اولمو حماقت بود؛

نه اولمو و نه نیکو ضروری بارسا نیستند

مدیر استعدادیابی سابق بارسا و کسی که سال‌ها ایجنت فوتبالی بود، رقمی که بارسا برای خرید دنی اولمو هزینه کرده را احمقانه می‌داند.

 نه اولمو و نه نیکو ضروری بارسا نیستند

 به گزارش آرمان ملی آنلاین ، انتقال دنی اولمو به بارسلونا را باید تمام‌شده دانست. تمام توافقات با بازیکن و لایپزیش نهایی شده و بارسلونا منتظر واریز 40 میلیون یورو از سوی یکی از اسپانسرهایش است تا خرید اولمو را رسما اعلام کند. با بندهای متغیر رقم نهایی انتقال به 60 میلیون یورو خواهد رسید.

جوزپ ماریا مینگیا که زمانی باعث انتقال دیگو مارادونا و لیونل مسی به بارسا شد، 60 میلیون یورو برای اولمو را اصلا منطقی نمی‌داند.

او به اسپورت گفت: «دنی اولمو خرید بدی نیست و از نظر همه او بازیکن خوبی است. اولمو تکنیک، کیفیت و تجربه خوبی دارد، ضمن اینکه بارسلونا را نیز خوب می‌شناسد، اما قیمت انتقالش به نظر من افتضاح و احمقانه است. 60 میلیون یورو برای بازیکنی که در پست او بارسا نیاز چندانی به بازیکن ندارد؟ بازیکنان زیادی در پست او هستند و مثلا می‌توان یک فصل اولمو را بازی نداد بدون اینکه بارسا اصلا نبودش را حس کند. اولمو بازیکن خوبی است اما بارسا به او نیازی نداشت که 60 میلیون یورو هزینه کند.»

یکی دیگر از نام‌های مهم انتقالات بارسا نیکو ویلیامز است، اما آیا باشگاه به او هم نیاز ندارد؟ «نیکو ویلیامز هم باکیفیت است، اما بارسا به گلزن نیاز دارد و نیکو گلزن متبحری نیست. فصل گذشته او تنها 5 گل در لیگ به ثمر رساند. نمی‌گویم که او بازیکن بدی است، اما گلزن هم نیست. بارسا بازیکنی می‌خواهد که یک فصل حداقل 20 گل بزند.»

منبع : ورزش3

ارسال نظر

هشتگ‌های داغ

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار