| کد مطلب: ۱۱۳۱۸۴۱
لینک کوتاه کپی شد

گاریدو این بازیکن جنجالی پرسپولیس را می خواهد

گاریدو، سرمربی اسپانیایی پرسپولیس با جدایی بازیکن این تیم مخالفت کرد.

گاریدو این بازیکن جنجالی پرسپولیس را می خواهد

به گزارش آرمان ملی آنلاین، در تابستان سال ۱۴۰۱ سعید صادقی ستاره سابق تیم فوتبال گل‌گهر با عقد قراردادی در شرایطی به پرسپولیس پیوست که بسیاری از تیم‌های لیگ برتری از جمله سپاهان اصفهان و استقلال تهران نیز به دنبال این بازیکن بودند.

صادقی که فصل گذشته به مدت دو فصل قرارداد خود را با سرخ‌پوشان تمدید کرد، در طی ۲ فصل حضور در این تیم موفق به کسب ۴ قهرمانی شده است. او که هفته‌های پایانی لیگ برتر را به دلیل مصدومیت از دست داده بود، در آستانه جدایی از جمه سرخ‌پوشان قرار داشت.این بازیکن که فصل پر فراز و نشیبی را طی کرده بود، بعد از پشت سر گذاشتن دوران نقاهت خود در تمرینات پیش فصل پرسپولیس حضور پیدا کرده و حضور فعالی در تمرینات سرخ‌پوشان دارد. صادقی با چند پیشنهاد جدی از تیم‌های لیگ برتری همراه شده و این باشگاه‌ها خواهان جذب این بازیکن هستند. گفته می‌شود خوان کارلوس گاردیو سرمربی اسپانیایی این تیم با جدایی صادقی مخالفت کرده و به باشگاه گفته است برای فصل جدید به این بازیکن نیاز دارد.

گفتنی است با توجه به اتفاقات و حواشی رخ داده در فصل اخیر و همچنین شرایط این فصل سرخ‌پوشان، صادقی در این فصل پیش رو انگیزه زیادی دارد.

 

 

 

ارسال نظر

هشتگ‌های داغ

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار