| کد مطلب: ۱۱۳۱۴۹۵
لینک کوتاه کپی شد

مذاکرات برای انتقال یحیی عطیه ادامه دارد؛

پرسپولیس در نزدیک‌ترین حالت به جذب دفاع چپ

مذاکرات برای جذب دفاع چپ خارجی ادامه دارد و پرسپولیس به زودی تکلیف این پست را مشخص می‌کند.

پرسپولیس در نزدیک‌ترین حالت به جذب دفاع چپ

 به گزارش آرمان ملی آنلاین ، با توجه به درخشش عبدالکریم حسن در پرسپولیس و باقی ماندن یک فصل از قرارداد او، هیچکس در ابتدای نقل و انتقالات فکرش را هم نمی‌کرد پرسپولیس در تکاپوی جذب دفاع چپ جدید بیفتد.

سرخ‌ها مدت بسیار زیادی دفاع چپ تخصصی نداشتند و حتی با این وضع قهرمان هم شدند‌. بعد از جدایی سعید آقایی از پرسپولیس، این تیم تا مدت‌ها از وحید امیری و علی نعمتی در این پست استفاده کرد اما احساس نیاز به یک مدافع چپ تخصصی باعث شد عبدالکریم حسن در زمستان گذشته جذب شود و حالا دوباره این نیاز احساس می‌شود.

با این حال به راه افتادن یک پروژه ملی برای آشتی عبدالکریم با فوتبال قطر باعث شد پرسپولیس از پیشنهاد وسوسه انگیز قطری‌ها نگذرد و چیزی حدود صد میلیارد تومان درآمدزایی کرد‌.

در این شرایط هواداران پرسپولیس انتظار جذب یک جایگزین خارجی با کیفیت را برای تیم‌شان دارند و در هفته‌های گذشته اسامی زیادی مطرح شده که مهم‌ترین آنها یحیی عطیه الله مراکشی بوده است.

یحیی عطیه بارها به پرسپولیس نزدیک شد اما این انتقال قطعی نشد تا نام و اخبار او برای هواداران کلافه کننده باشد. حال طبق آخرین اطلاع خبرنگار ما پرسپولیس به جذب یحیی عطیه و توافق با باشگاه سوچی روسیه بسیار نزدیک شده است و ایجنت این بازیکن قول داده به زودی کارها برای انتقال او انجام خواهد شد.

این در شرایطی است که از روز گذشته نام زولت ناگی، مدافع چپ مجارستانی، مطرح شده بود و این بازیکن پوشکاش مجارستان، مورد تمجید شهاب زاهدی، هم‌تیمی سابقش نیز قرار داشت. با این حال با پالس مثبت باشگاه سوچی روسیه برای پرسپولیسی شدن یحیی عطیه، مدیران این باشگاه دوباره پروسه این انتقال را دنبال می‌کنند و احتمالا به زودی جایگزین عبدالکریم حسن نیز جذب خواهد شد.

منبع : ورزش3

ارسال نظر

هشتگ‌های داغ

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار