| کد مطلب: ۱۱۳۱۳۴۳
لینک کوتاه کپی شد

خوشبختی بارسا: ستاره اسپانیایی خودش دست به‌کار شد!

به نظر می‌رسد که دنی اولمو شخصا قصد دارد که برای پیوستن به بارسلونا با باشگاه لایپزیش وارد مذاکره شود.

 خوشبختی بارسا: ستاره اسپانیایی خودش دست به‌کار شد!

 به گزارش آرمان ملی آنلاین ، عملکرد خوب دنی اولمو در لایپزیش در رقابت‌های فصل گذشته بوندسلیگا و همچنین درخشش او در ترکیب تیم ملی اسپانیا در رقابت‌های جام ملت‌های اروپا ۲۰۲۴ که با قهرمانی این تیم همراه بود باعث شد که باشگاه بارسلونا به‌صورت جدی به دنبال جذب این بازیکن باشد.

چند باشگاه بزرگ اروپایی دیگر مانند سیتی هم علاقه زیادی به جذب این ستاره اسپانیایی داشتند اما او مایل بود که پیراهن بارسلونا را در رقابت‌های فصل آینده به تن کند و منابع نزدیک به این بازیکن مدعی شدند که او برای امضای قراردادی شش ساله با مدیران این باشگاه به توافق رسیده است.

اما مبلغ مد نظر لایپزیش برای فروش این بازیکن ۶۰ میلیون یورو است و مدیران بارسلونا هنوز نتوانسته‌اند با این باشگاه برای به خدمت گرفتن او به توافق برسند. حالا فابریتزیو رومانو خبر داده است که این بازیکن قصد دارد شخصا برای نهایی کردن انتقالش به بارسلونا اقدام کند.

مدیر برنامه‌های اولمو تماس‌هایی با مدیران لایپزیش داشته‌اند و آماده هستند تا مذاکرات با آنها را آغاز کنند تا به این نتیجه برسند که چه اقدامی می‌تواند آنها را متقاعد کند که به توافقی دو طرفه با بارسلونا دست پیدا کنند. این بازیکن مشتاق است که هرچه زودتر این انتقال نهایی شود و به همین دلیل آماده انجام این مذاکرات است.

منبع : ورزش3

ارسال نظر

هشتگ‌های داغ

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار