| کد مطلب: ۱۱۳۱۲۶۴
لینک کوتاه کپی شد

2 بمب قطعی پرسپولیس که یحیی را آتش می زند!

بعد از توافق نهایی با الکسیس گندوز، حالا پرسپولیسی‌ها در سودای آن هستند تا سمت چپ خط دفاعی تیم خود را تقویت کنند.

2 بمب قطعی پرسپولیس که یحیی را آتش می زند!

به گزارش آرمان ملی آنلاین، پرسپولیسی‌ها در قامت مدافع عنوان قهرمانی باید 14 روز دیگر در مسابقه افتتاحیه بیست‌وچهارمین دوره لیگ برتر به مصاف ذوب‌آهن اصفهان بروند اما در فاصله 2 هفته تا شروع فصل جدید هنوز فهرست بازیکنان پرسپولیس برای فصل جدید تکمیل نشده است. در شرایطی‌که رایزنی‌ها با الکسیس گندوز مثبت پیش رفته و احتمالاً او طی 24 ساعت آینده معارفه خواهد شد، دغدغه فقدان دفاع چپ مطمئن همچنان برای کادرفنی پرسپولیس وجود دارد.

سرخ‌پوشان پایتخت در حال حاضر و بعد از جدایی عبدالکریم حسن و علی نعمتی، تنها نام عرفان ملاپورِ جوان که در بازار تابستانه به پرسپولیس پیوسته را در کنار محمدمهدی احمدی در پست دفاع چپ در فهرست خود می‌بینند. در شرایطی‌که وضعیت سهمیه‌های خارجی پرسپولیس مشخص نیست و در صورت عدم بخشیده‌شدن سهمیه‌های سوخته سرخ‌پوشان، آن‌ها امکان جذب بازیکن خارجی جدید ندارند، مدیران باشگاه بعد از توافق با گندوز بازهم به دنبال خرید بازیکن خارجی هستند!

عطیه‌الله، همچنان گزینه اول پرسپولیسی‌ها

مسئولان باشگاه پرسپولیس بعد از رایزنی‌های چندباره با یحیی عطیه‌الله و پاسخ منفی این بازیکن، همچنان امیدشان به جذب مدافع چپ مراکشی است و گفته می‌شود با توجه به روابط خوان کارلوس گاریدو و دستیاران او با عطیه‌الله، حالا دور جدیدی از مذاکرات آغاز شده است. مدافع چپ سوچی روسیه همچنان به دنبال جدایی از این تیم است و براساس آخرین خبرها، همچنان اولویت اول پرسپولیسی‌ها توافق با یحیی عطیه‌الله است که هنوز تا به امروز این توافق نهایی نشده است!

نام مدافع چپ لالیگایی روی میز آمد!

پرسپولیسی‌ها در کنار تلاش برای جذب یحیی عطیه‌الله، مشغول بررسی شرایط سایر گزینه‌ها در بازار تابستانه هم هستند و یکی از چهره‌های تازه معرفی‌شده به باشگاه پرسپولیس، جاناتان سیلوا مدافع چپ ختافه است. سیلوا در 2 فصل اخیر به عنوان بازیکن قرضی در تیم‌های گرانادا و آلباسته به میدان رفته و حالا گفته می‌شود در شرایطی‌که او یک فصل دیگر با ختافه قرارداد دارد، سرخ‌پوشان به سراغ جذب او رفته‌اند. مدافع چپ 30 ساله آرژانتینی که تجربه 2 بازی ملی هم دارد، بیشترین بازی خود را در تیم لگانس انجام داده و در تیم‌هایی چون اسپورتینگ پرتغال، بوکاجونیورز برزیل و رم ایتالیا هم تجربه بازی دارد. پرسپولیسی‌ها در حال رایزنی‌ها برای دریافت رضایت‌نامه جاناتان سیلوا هستند و براساس آخرین خبرها، بودجه مدنظر آن‌ها برای جذب مدافع چپ حدود 1 میلیون دلار است و امیدوارند با پرداخت این رقم بتوانند هم رضایت‌نامه سیلوا را دریافت کنند و هم با این مدافع باتجربه برای همکاری 2 ساله به توافق برسند.

۲ گزینه از مجارستان و عراق در تیررس پرسپولیسی‌ها

سرخ‌پوشان پایتخت در کنار تلاش برای جذب یحیی عطیه‌الله و جاناتان سیلوا، 2 گزینه دیگر را هم مدنظر دارند. سولت ناگی، مدافع چپ 31 ساله اهل مجارستان یکی از گزینه‌های مدنظر خوان کارلوس گاریدو است که گفته می‌شود بعد از منتفی‌شدن انتقال مارسلو سوارز، گاریدو ناگی را به مدیران باشگاه معرفی کرده است. جالب آنکه او هیچ‌گاه خارج از فوتبال باشگاهی مجارستان به میدان نرفته و حالا با پیشنهادی از پرسپولیس مواجه شده است. احمد حسن، مدافع چپ 22 ساله عراقی هم دیگر گزینه معرفی‌شده به مدیران باشگاه پرسپولیس است که براساس آخرین خبرها این مدافع چپ عراقی از کمترین شانس برای حضور در جمع سرخ‌پوشان پایتخت برخوردار است و پرسپولیسی‌ها امیدوارند از میان عطیه‌الله و یا سیلوا، با یکی از آن‌ها برای همکاری به توافق برسند.

ارسال نظر

هشتگ‌های داغ

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار