| کد مطلب: ۱۱۲۷۵۶۳
لینک کوتاه کپی شد

سخنان تند و صریح آتیلا حجازی درباره استقلال

آتیلا حجازی با رد شایعات فضای مجازی می‌گوید که هیچ مشکلی بابت همکاری با استقلال به عنوان سرپرست ندارد و در روزهای اخیر نیز با مدیرعامل و سرمربی در ارتباط بوده است.

 سخنان تند و صریح آتیلا حجازی درباره استقلال

به گزارش آرمان ملی آنلاین، تمرینات استقلال برای آغاز فصل جدید، امروز و در شرایطی شروع می‌شود که انتظار می‌رود بازیکنان کمی در کمپ مرحوم حجازی حضور پیدا کنند. گفته می‌شود که شاید تعداد این نفرات به تعداد انگشتان دو دست نیز نرسد و نکته بعدی این است که هنوز تکلیف سرپرست جدید آبی‌ها مشخص نیست.

    در هفته‌های پایانی لیگ قبل بود که آتیلا حجازی جانشین نصرالله خواجه‌گیری شد ولی به دلیل عدم دریافت مجوزهای لازم، او نتوانست روی نیمکت تیم بنشیند و در روزهای اخیر نیز شایعاتی درباره اینکه مهدی پاشازاده، ایمان عالمی و فراز فاطمی به عنوان گزینه‌های جانشینی حجازی مطرح شده‌اند، در رسانه‌ها منتشر گردید.

با این حال، حجازی در گفتگویی که با خبرنگار ورزش سه داشته، اعلام کرد که او هیچ مشکلی بابت دریافت مجوز ندارد و تنها منتظر تصمیم باشگاه استقلال است. حجازی خاطرنشان کرد که با فرشید سمیعی، سرپرست مدیرعاملی آبی‌پوشان و جواد نکونام در ارتباط است و می‌تواند به عنوان سرپرست تیم به فعالیتش ادامه دهد.

حجازی در خصوص وضعیت خودش و ادامه همکاری با استقلال به خبرنگار ما گفت: من مشکلی از لحاظ فعالیت ندارم. در مورد بودن یا نبودن من در باشگاه استقلال، باید خود باشگاه تصمیم‌گیری کند و از لحاظ فعالیت هیچ مشکلی وجود ندارد.

او در پاسخ به اینکه آیا مسائل مربوط به دریافت مجوز او حل شده است، گفت: من هیچ مشکلی از لحاظ دریافت مجوز ندارم.

حجازی در پاسخ به این سوال که چند گزینه برای سرپرستی استقلال در رسانه‌ها مطرح شده است، پاسخ داد: من با آقای سمیعی در دو روز گذشته صحبت کرده بودم و با هم در ارتباط هستیم. من همچنین با آقای نکونام نیز در ارتباطم و دیروز مفصل با ایشان به صحبت پرداختیم. ما در ارتباط هستیم ولی اینکه شما می‌گویید چند گزینه مطرح شده، باید بگویم هر زمانی که باشگاه استقلال اعلام کرد ما با این گزینه‌ها صحبت کرده‌ایم، می‌توانیم مطمئن شویم که این اتفاق رخ داده و البته این مسئله حق طبیعی باشگاه است.

او ادامه داد: ولی اینکه گمانه‌زنی می‌شود و در فضای مجازی حدسیاتی زده می‌شود، نمی‌توان به آن استناد کرد. باشگاه استقلال آزاد است که هر شخصی را به عنوان سرپرست انتخاب کند ولی باز هم می‌گویم من شخصاً هیچ مشکلی برای ادامه همکاری با استقلال ندارم. من قبلاً نیز اعلام کرده بودم که باشگاه استقلال با من تماس گرفت و گفتند که به استقلال بیا. من نیز این را پذیرفتم و آمدم. حالا اینکه چه اتفاقاتی در این وسط رخ داده، بی‌خبر هستم.

حجازی صحبت‌هایش را اینگونه ادامه داد: من در خدمت باشگاه استقلال هستم. اگر دوست داشته باشند که من به فعالیت در این تیم ادامه دهم، در خدمت باشگاه هستم. اگر هم نه، برای استقلال آرزوی موفقیت می‌کنم. من منافع خاصی در این باشگاه ندارم که بگویم باید حتماً در استقلال باشم. فقط مدیریت باشگاه تعیین می‌کند که من در استقلال حضور داشته باشم یا خیر.

سرپرست آبی‌پوشان در مورد اینکه امروز تمرینات استقلال آغاز می‌شود و برای حضور در کمپ مرحوم ناصر حجازی به او اطلاع داده شده که در محل تمرین حاضر شود یا خیر، گفت: روز گذشته با آقای نکونام صحبت کردم. او به من گفت که از امروز تمرینات آغاز می‌شود. ولی تعداد نفراتی که مدنظر است، احتمال دارد به تمرینات نیایند چون مشکلاتی در باشگاه وجود دارد.

او اظهار داشت: بحث پرداخت قراردادهای سال گذشته بازیکنان وجود دارد. همچنین بازیکنانی که به جمع ما اضافه می‌شوند، قراردادهای جدید و تمدیدی‌ها نیز به همین صورت که باید حل و فصل شود. حجم سنگینی از کار روی دوش باشگاه است و امیدوارم که هلدینگ خلیج فارس بتواند در این زمینه کمک کند. ما ارادت خاصی به آقایان شهریاری و علی عسگری داریم. هر حرکتی که آنها می‌خواهند انجام بدهند، باید در این هفته انجام شود چون ما زمان را از دست می‌دهیم. منظورم از ما، تیم استقلال است چون من هنوز با باشگاه استقلال قراردادی ندارم و در این مدتی هم که در تیم حضور داشتم، بدون قرارداد همکاری کردم.

حجازی اظهار داشت: فرصت در حال از دست رفتن است. ما رقابت‌های لیگ برتر، جام حذفی و لیگ نخبگان آسیا را در پیش داریم و این وضعیت فعلی، در خور شأن نام باشگاه بزرگ استقلال نیست. امیدوارم که هرچه سریع‌تر تمهیداتی صورت بگیرد که به داد این تیم برسند. استقلال به تقویت نیاز دارد. تیم هم به بازیکن خارجی نیاز دارد و هم به بازیکن باکیفیت داخلی. ما نمی‌توانیم بازیکن معمولی جذب کنیم. ما برای استقلال به بازیکن باکیفیت نیاز داریم. امیدوارم که این اتفاقات رخ بدهد. امروز طی صحبت‌هایی که داشتیم، ان‌شاءالله که اتفاقات خوبی رخ خواهد داد ولی باز هم می‌گویم نباید زمان از دست برود.

وی در مورد اینکه آیا باشگاه استقلال نسبت به کاهش سهمیه بازیکنان خارجی اعتراضی داشته است یا خیر، گفت: ظاهراً مدیریت باشگاه صحبت‌هایی انجام داده است. طبق چیزی که من اطلاع دارم، فکر می‌کنم ما می‌توانیم سه بازیکن خارجی دیگر نیز جذب کنیم. حالا شاید من اشتباه کنم ولی تا جایی که می‌دانم علاوه بر بازیکنانی که داریم، می‌توانیم سه بازیکن خارجی دیگر نیز استخدام کنیم. استقلال به گرفتن بازیکن خوب خارجی نیاز دارد و این کار باید انجام شود. ما با این تیم نمی‌توانیم در آسیا حرفی برای گفتن داشته باشیم. به خاطر نام ایران هم که شده است، مسئولین باید به فکر باشند تا در آسیا برای تیم استقلال اتفاقات بدی رخ ندهد.

حجازی در خصوص اینکه هفته اول لیگ برتر ۲۵ مرداد برگزار خواهد شد و آیا استقلال می‌تواند تا آن زمان به مرز آمادگی برسد یا نه، گفت: شما فکر می‌کنید تیمی که هنوز تمریناتش را آغاز نکرده، در ۳۵ تا ۳۶ روز می‌تواند به آمادگی برسد؟ من فکر می‌کنم که ما زمان را از دست داده‌ایم و برای شروع تمرینات خیلی هم دیر شده است. ما کلاً یک ماه زمان داریم که فرصت خیلی زیادی نیست. ما باید نهایتاً امروز یا فردا تمرینات را با بازیکنان کامل آغاز می‌کردیم. این در حالی است که هنوز بازیکنان خارجی که تحت قرارداد باشگاه هستند به تهران نیامده‌اند و هیچ اتفاقی رخ نداده که در تمرینات حضور پیدا کنند.

او اظهار داشت: این وضعیت برای باشگاه بزرگی مانند استقلال خوشایند نیست. امیدوارم هرچه زودتر در این خصوص تصمیم‌گیری شود چرا که حتی فردا نیز دیر است. امیدوارم که تمرینات با تمام بازیکنان خودمان و نفرات جدید برگزار شود. تمام این مسائل به نظر هلدینگ خلیج فارس بستگی دارد و آنها باید به مدیریت باشگاه دستور بدهند تا برای جذب بازیکنان جدید، شروع تمرینات و برگزاری اردوی خارجی و سایر مسائلی که مبسوط باقی مانده، اقدام شود. امیدوارم که تا آخر هفته همه چیز ختم به خیر شود.

سرپرست استقلال در پایان و در خصوص اینکه آیا در جریان جذب دو بازیکن اهل کشور بوسنی بوده است، گفت: خیر، من واقعاً در جریان جذب این نفرات نبوده‌ام.

 

 

منبع : ورزش3

ارسال نظر

هشتگ‌های داغ

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار